Alla inlägg den 17 februari 2012

Av rebecca - 17 februari 2012 23:34

Asså Maggie var SÅÅÅ fin idag igen. Jag blir helt knäsvag typ. Hon är så goo lilla skryttan.

Sen blev de solning med IdN man ska inte sola när man är sjuk men asså min blekhet var inte okej....

Kanske får sola lite imorn också(a)

Men iaf Maggie gjorde verkligen min dag:')

nu ska jag sova natttiii

 

Av rebecca - 17 februari 2012 14:10

Fredag o lov o praktik=ingen skola på 5 veckkor:D

Hade två lektioner idag så det var soft och i tid var jag ocksså. Sen gick jag o Emelie på stan lunschade och tittade på våra lägenehter. Vi blir ju typ grannar snart halva klassen haha. Var hemma runt halv 2 kanske och klockan 6 kommer Kerstin så ska ja rida Maggie. Jag borde inte för min hals är inte okej men jag kan inte låta bli för hon var så sjukt underbar fin sist jag red  

Men ja känner mig ju bättre iaf.  Pepppar pepppar att jag är ännu bättre imorn.  Käkar halstabletter för fullt.

Jajja så ser min fredag ut och efter stallet ska jag sova tidigt.

Pussss!

 


Ovido - Quiz & Flashcards