Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Kunde inte låta bli

Av rebecca - 30 maj 2013 20:55

Vaknade runt tio typ låg kvar till elva o gick sen upp och åt lite frukost. Fortfarande feber och huvudvärk så åkte hem till mamma runt tolv .Kändes så segt och ensamt här. Myste med Donna och låg ute på balkongen medan mamma gick och pysslade. Kändes som vanligt. Så somnade jag på soffan och sen i mammas säng<3 Vaknade runt halv 4 och fick lite mat och sen åkte jag hemmåt.

Asså att äta mammas mat är nog nummer ett som jag saknar med att bo hemma. Jag är så jävla dålig på att laga mat så det är inte sant. Min mat är inte god.


Iaf kom hem la mig och vilade här hemma Sen fick jag nog av att vara sjuk. Så åkte ut till Maggan och red henne en sväng. Välbehövligt då hon va stel som en pinne.Herrejuesus men hon har ju vilat snart en vecka så ska väl inte förvänta mig något. Iaf red volter och skänkelvikningar och lite lätt. Vi hade dressyrsadeln idag, min tanke är att börja rida med den för jag sitter mycket bättre i den. Bara att kämpa på!


Vet inte vem som var svettigast jag eller Maggan efter vi va klara. Spolade av henne och åkte hem.

Kollar Criminal Minds och efter det blir det sängen. Sista lediga dagen imorn sen blir det helgjobb.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca - 27 maj 2014 23:48


Sitter här i min lägenhet nyduschad och känner mig sådär vam och lycklig. Älskar min lägenhet.   Idag har jag jobbat dock bara mellan 7.30 i 12.30 men så kul o se mina arbetskamrater. Min älskade tan har dock gått bort de är nackdelen med det här...

Av rebecca - 22 maj 2014 18:39


Hur gick de på matteprovet då? FÖRJÄVLIGT.  Orkar inte ens tänka påt. Mensvärken från helvetet också. Usch vilken deppig dag. Lägenheten ser ut som fan. Funderar ärligt på en städerska ibland. Eller att sluta vara så stökig av mig?  Kul liv . Gla...

Av rebecca - 21 maj 2014 17:53


Hello! Ja det var länge sen. Så vad har hänt. Jag har jobbat, pluggat, festat, träffat någon bra, sabbat det bra, träffa den person som sårade mig o vi har rett ut allt och är vänner, ridit min häst alldeles för lite och lagat min dator. Kul liv va...

Av rebecca - 5 januari 2014 00:54


Hej! Nu äre 2014 o de nya året firades in med Jess på diverse fester. Dock var jag lugn o städad. Böev utgång igår med Jess så nu har ja busat av mig igen haha. Börjar 7 imorn...suck med 90 minuters rast ¨på hela jävla dagen. Suck. Längtar eda till...

Av rebecca - 22 december 2013 01:42

Det som är bra när man har ett nattdjur är att dom med är vakna på natten. Polly springer i hjulet här brevid och jag drömmer om gårdar. Det är inte det att jag vill ha en hästgård eller en megastor gård utan vill bara ha ett mysigt hus på ett lantli...

Ovido - Quiz & Flashcards