Alla inlägg under maj 2013

Av rebecca - 22 maj 2013 22:28

Planen var att åka upp och rida imorse men det regnade så jag besluta att hon fick vila idag. Hon kommer gå resten av veckan så det gjorde inget. Städade lägenheten istället så jag slipper göra det på mina lediga dagar i helgen. Bara imorgon kvar sen är jag ledig.

Iaf jobba kväll idag och sen åkte upp och betade Maggis lite. Sen åkte jag och solade och nu sitter jag här. Ska nog släcka snart.



Av rebecca - 21 maj 2013 09:21

Ställde klockan på nio med tanken att vara i stallet klockan tio. Trodde jag började klockan 2 idag men så börjar jag halv 4.   Det kändes bra. Så nu har jag inte så bråttom. Men ska snart åka ändå så kan ja plocka lite här hemma innan jobbet.

Nej nu ska jag byta om och åka till Maggis. Hon va riktigt fin igår på slutet fakitskt.

Puss

Large

Av rebecca - 20 maj 2013 13:51

Äntligen är helgen sluuuut. Jobbat, festat och ridit.

Jobbade frekväll och sen lördag dag. Efter jobbet i lördags åkte jag Irene och Maggis till ridhuset och "hoppade" små kryss och gjorde en jättebra övning. Maggis tyckte det var hur kul som helst. Och hon var kalas duktig. Sen vare hem och börja dricka. Så kom Jess och lite senare även  Hanna. Så gick vi till Gastro. Jag gick till statt en sväng och kvällen sluta¨de på Harrys. Halv 2 ga jag upp och gick hem och sov.

Ville dö igår när jag skulle jobbet men det gick det med. Sen åkte jag ut till Maggis och betade henne och myste lite bara. Sen blev det hem och S O V A.


vaknade tio idag åkte till mamma och gjorde schema vilket var jävligt onödigt då det skulle varit inne 7 imorse. Förra veckan var det nu på fredag som gällde så jag var lagomt glad... Sen till Willys och hndla lite. Så nu harj ag gjort kyckling ,rid och wokade grönsaker. Sköönt att ha färdiglagad mat hemme höhö.

Ska bara ta det lungt och sen åka ut oh rida.

Puss


Av rebecca - 17 maj 2013 13:35

uuuuuusccchhh vilket dåligt ridpass jag gjorde idag. Fyfan. Redigt trött åp ÄCKEL blåsten också. Nej fy.

Vill åka till ridhuset nån dag o rida lite bommar och shit tror hon behöver det. Sen blir jag trött på mig själv som inte prioriterat att rida den här veckan så inte konstigt hon är uppe i det blå. Men idag var seriöst högersidan som en mur. Bättre dom sista 5 iaf som tur var.


Jaja så äre ibland. Har duschat och ätit mat nu iaf. Börjar jobba klockan 3. Vill dö orkar inte en helg till om jag ska vara ärlig. Men tjänar ju dubbelt som tur är får trösta mig med det. Nu ska jag blunda i tio minuter.


Av rebecca - 16 maj 2013 09:42

Hallo!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vill rida idag hitta skitbra filmer igår med tips på bra ridövningar så blev sjukt motiverad. Men får se om de kan sluta blååååsa nån jävla gång. Ska äta lite frukost nu.


Av rebecca - 15 maj 2013 21:47

Äntligen är jag ledig imorgon! Har jobbat sen i fredags. Skulle slutat tidigt idag men vi hade schemamöte och annat möte så var kvar till halv 4. Vi la helgerna inför sommaren och blire så som vi la idag kan jag säga att det jag är jävligt nöjd ;)


Har känt mig så stressad och skit idag  och igår. Trött och sur. Det är inte jag så ska bli skönt med ledig dag imorn. Jag och Jess har lite  saker och fixa och sen ska jag rida Maggis.


Men iaf kom hem efter halv 4 idag och vilade middag. Sen tog jag bilen och åkte ut till Maggan. Blåste ju fan storm så blev ingen ridning idag. Vi pysslade och ryckte man och så smörjde jag lite grejer. Hon blir så jäkla fin i sommarpälsen. Hon har lite kvar att fälla så är hon helt sommarpälsig sen.  Min fiiiiiiina tjej blir helt lycklig bara jag tänker på henne. Även fast hon har damp just nu haha.

Förhoppningsvis får vi tag i lite hindermatrial snart så vi kan börja rida lite markarbete.  

Nu ska jag ta ett bad och sen gå och lägga mig.


Älskar dig till månen och tillbaka<3


 

 



Av rebecca - 14 maj 2013 10:05

Hej!

Long time no see.

Ja vad gör jag egentligen. Jobbar, sover, super och rider Maggis hahaha. Herregud vad heter det ni vet "ungkarlsliv" jag lever det fast tjejversionen höhö. Nu har jag tappat bort telefon laddarn. Orkar inte. Det ser ut som helvete här eftersom vi förfestade. Jag måste, handla städa och tvätta blääää. Rida dampmaggie också haha innan jobbet ikväll.

Nu kör vi!


Ovido - Quiz & Flashcards