Alla inlägg den 1 november 2011

Av rebecca - 1 november 2011 21:50

Det gick bra o jobba stressigt bara men helt okej. Imorn tror jag jag är ledig kanske ska försöka pallra mig ner till körskolan? PA? Eller bara ligga i sängen huuuuuuuuuuuur länge som helst med bra musik på i öronen imorn bitti mmm mys!

Jaa usch vad trött jag är men vill inte lägga mig o sova så hare vart hela helgen+igår vill vara vaken men jag vet inte varför. Kanske njuta fullt ut av att det är lov?kan säga att jag inte längtar tillbaka till skola iaf.

nu ska jag sluta skriva o gå o sova

Btw James morrisons nya album är verkligen hur braaa som helst!!har en känsla av att jag redan skrivit det här..

Puss!

Av rebecca - 1 november 2011 12:11

Just käkat lunch o väntar på att åka till jobbet. Sitter i onepicen o myser litte. Har prata med Jenfi typ hela morron också planer smids höhhö. Jobb idag igen till nio ikväll. Rätt skönt o varva dom där springturerna med lite dag iaf. 

Ska försöka mig på en delegering idag också så jag får dela medecin blir mkt lättare att vara springare då ju.

Men nu brde jag hoppa ur min onepice o sätta på mig normala kläder och åka o jobba lite

Puss!

20 dagar kvaaaaaaar!!!

Tumblr_ltz9zlaizf1qdohwgo1_400_large


Ovido - Quiz & Flashcards