Alla inlägg den 10 november 2011

Av rebecca - 10 november 2011 12:43

Har skuttat runt i min onepice typ hela morgonen var uppe runt åtta käka lite frulle sen gick o la mig igen(a) O pluggat lite ska förbereda mig för att åka till köris, frisören o boka tid och litte sånt där. Ska byta in min rosa bandet lott också för jag vann en ny.O sen göra teori på köris tills jag har körlektion klockan 3. Körfältsbyten i stora rondellen hmm lite nervöst faktiskt.

Sen hem till mormor en sväng o sen åka till Äspedalen och packa in hästarna med Irene och rida Maggie för första gången ska bli såå kul  Jag har inte ridit på aslänge ju så hoppas det går bra. Jag tycker alltid det är så jobbigt och rida nya hästar när man inte känner men det blir säkert bra. Tror jag kommer hem rätt sent ikväll.

Pusssar!

Ovido - Quiz & Flashcards