Alla inlägg den 3 november 2011

Av rebecca - 3 november 2011 17:53

Jag har bokat halkan!!!!  

Hade ju körlektion idag igen vi fortsatte med lite trafikljus o sådär gick jättebra utom en smärre liten grej höhhö men cyklisten överlevde o bilen var hel haha. nej såklart jag inte körde på den men jag skulle stannat så Lillan bromsade haha så cyklisten så fint kunde cykla över haha. Men sen bokade vi halkan också. Så nu äre RÅplugg i teorin! Ska försöka sitta varje dag en timme iaf o läsa på hemma.


Efter körskolan så gick jag in på HM o köpte en supermysig tröja! Typ rosa i fleece så sitter och myser i den just nu.

Fick inte lyssna på musik för bror min heller det lät tydligen för högt när han har hörlurar på sig:E

Åkej lix.....

Pussss!

Av rebecca - 3 november 2011 10:29

"Man måste vara ung och galen för att bli gammal och erfaren"

 

Har nyss vart uppe o käkat frukost men tänkte gå o lägga mig igen(a) Dock med körkortsboken som sällskap. Känns som massa hänger över mig PA, körkort o shit men igentligen inte, antar att jag får skylla mig själv när jag inte gör någonting men det är så skönt att bara vara ledig.  Fixat tillgängligheten för jul nu också tror jag mamma få kolla sen haha. O juldagen är på en söndag? Äre inte då man går ut? Aja nyår kan jag inte bestämma mig om jag vill ligga tillgänglig hela dagen o kanske få suta nio elelr halv tio eller bara ligga tillgänglig från 7-16...


Körlektion idag klockan 15.00 också ska åka ner o göra teori antingen för elelr efter har inte bestämt mig än. Kan säga att jag piskade mig själv genom fordonskapitlet så tråkigt var det!

Aja nu ska jag plugggaaaa.

Puss


227085_1552257345303_1801236910_971933_957327_n_large

Ovido - Quiz & Flashcards