Alla inlägg den 6 november 2011

Av rebecca - 6 november 2011 15:09

Jaa jobbade ju till nio o det var totalt kaos hela kvällen det var inte kul:(  Sen hämtade mamma mig för hon är bäst! Så åkte jag hem lockade håret det sista(hade "förlockat") det lite så jag skulle vara lite snabb efter jobbet. Joo fixade håret o det o sen skjussade mamma mig till Angelica V där Hanna o Jenfi väntade taggade o glada haha. Sen blev det dricka, dans o liiite bus! En helt lyckad kväll.

Var hemma runt tre o klockan ringde kvart över 6 det var bara o masa sig upp mådde liiite illa där ettag men det gick över sen. Så kom Jonna o Lotta o hämtade mig för jag var lite medhjälpare till Jonna var superduktig på tävlingen! Så efter dom ridit o sådär gick jag till Jenfi  så körde hon hem mig.


O sen har jag sovit o fått i mig lite mat och tog nyss en dusch och ska åka o jobba klockan fyra till nio. Längtar tills jag kommer hem! Då blire bums i säng har en känsla av att jag kommer vara rätt trött. Jag har typ sovit max 4 timmar för nu på eftermiddan kunde jag inte somna på riktigt lix bara vilade typ.

Men jag vill se EMA ikväll juu 30 seconds to mars är ju nominerade och grejer och Coldplay också. Får se hur jag känner

men nu ska jag borsta gaddarna o dra

Puss!

Av rebecca - 6 november 2011 10:40


Summerar gårdagen/kvällen om en stund

har sovit tre timar inatt så nu blire verkligen sängen!

Tumblr_lb4px1pban1qcyfqeo1_500_large_large


Absolut-alcohol-shotglass-shots-vodka-favim.com-129204_large_large

Ovido - Quiz & Flashcards