Alla inlägg den 19 november 2011

Av rebecca - 19 november 2011 20:53

Känner mig lite tråkig som tackar nej til llite fest idag men jag är helt slut vill bara mysa in mig i min filt o kolla på någon bra film eller OC första säsongen. Sitter fortfarnade i vård o omsorgs tröjan jag hade på mig på öppna huset.

Tog mig en promenad upp till Jenfi också o hämtade grejor o sen chillade lite där o sen promenad hem så har käkat lite kvällsmacka o sådär.

Neeeeej vad trött jag är!

Nu ska jag ha lördagsmyyyys

Håkan<3

Av rebecca - 19 november 2011 14:13

Är rätt stolt över att komma hem klockan tre  o gå till öppet hus dagen efter. Som tur va blev det rätt lungt men var jättekul iaf igår det var ju lite pirattemafest o vissa hade verkligen gått all in medan andra(ja o Jenfi) haha körde lite mera softa stilen. Men var hemma runt 3 o somnade inte förrens fem o sen var jag i skolan till halv elva o kom hem just.

Men iad dagens planer är lite obestämda än så länge så får se vad det blir..

Nu ska jag hoppa i min onepice !

Puss!

footballface....

Ovido - Quiz & Flashcards