Alla inlägg den 4 november 2011

Av rebecca - 4 november 2011 10:43

Jag hade ställt min klocka på nio för jag skulle upp äta frukost, duscha o sen åka till köris. Meeeen det var skönt o snooza o sen var klockan helt plötsligt tio. Men nu är jag uppe o har duschat iaf bara frukost kvar vet inte om jag ska åka ner ändå vore ju inte dumt.

Jobbar ju ett till nio ikväll o sen kväll heeeela helgen känns sådär lagomt taggat...nästa helg ska jagvara ledig!O elgen efter det ska jag veeeeeerkligen va ledig för då fyller jag år wihiiii:D

Ja men iaf nu är frågan om jag ska åka ner till köris eller vara hemma tills jag börjar?Jag har ju matlåda med mig o inte så goigt iaf den blir varm kanske.

Vill inte att skolan ska börja heller så skönt hare vrt med lov även fast jag bara vart helt ledig 2 dagar.Men skönt hare vart.

Okej nu ska jag sluta babbla o äta frukost.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards