Alla inlägg den 2 november 2011

Av rebecca - 2 november 2011 21:14

Min körlektion blev flyttad tills idag klockan tre men det gjorde ingenting. Så idag gav vi oss på stadskörningen som gick jättebra! Nervös tjeeej bakom ratten kan jag lova. Men det gick bra ska bara ha lite bättre uppsikt;) Vill ju inte krocka eller köra på  någon precis. Hon påminde mig om teorin också. Måste göra klart den o plugga på den har ju haft långt uppehåll nu just för jag varken haft tid o legat efter så i körningen. Men inte längre   Så ikväll ska jag läsa igenom det kaptilet o sen sätta mig imorn innan eller efter mi körlektion. Jag hade sån tur att när jag satt med pärmarna kom Lillan o avbokade en imorn så då tog jag den tiden såklart. Tagga tagga!!


Annrs har jag njutit av att vara ledig idag. Gick och solade efter körskolan o tog en promenad hem körde cross framför GG en timme också o nu ska jag hoppa i duschen. Hade uppe PA dokumentet idag iaf framsteg.

Puss!

Tumblr_ltt4ltxabl1qmt5mvo1_500_large

Cartoon-pictures-77-16_large


Tumblr_lts13oy6ux1qkpi1no1_500_large


Av rebecca - 2 november 2011 11:22

Haha sitter o lyssnar på min smajl lista så jag ska vara glad hela dagen haha. Det funkar faktiskt. Efter att ha drömt 2 drömmar om gamlingar fick jag byta sida i sängen o då lyckades jag drömma om nått annat. Kändes inte sådär skitkul att drömma om gamlingar?Haha.


Nu ska jag skriva PA sen ge mig ut på en promenad eller nått. Är ju så sugen på att göra nått men vet inte vad. Måste övningsköra idag också har ju körlektion imorn o har knappt kört någonting ju.

Okej PA vare!

Puss!

Tumblr_ltqdawmulj1r52x1qo1_500_large

201110151450555611736810_sbig_172912022_large

Ovido - Quiz & Flashcards