Alla inlägg den 21 november 2011

Av rebecca - 21 november 2011 18:45

Asså fan vad gööötttttt!!!!  Jag är 18 jävla år gammal. Jag o mormor satt nyss o räkna upp alla saker jag fick göra nu haha. Släkten är här o myser lite med lite tårta o grejer.

Annrs gick jag upp halv sju o fixa mig lite blev lite stressigt där på slutet så tror aldrig jag ätit en macka så fort haha. Ner till köris för att inse att jag har fel tid men fanns en lucka så det var lungt tur dom är så goa där. Så körde  o fixa o jag kan säga att jag gick ut därifrån med ett glatt leeende på läpparna hihi:D

Sen till skolan o ingen är där ringer Emelie som är på Bregårn för föreläsningen. Hann dit i af sen efter det hål i flera timmar så åkte till Hanna och fastnade där så blev ingen mer skola idag för mig höhö(A)


Sen hem o fixa lite så kom ju släkten runt 5:)

Börjar bli en aning rastlös...

PUUSSS



Ovido - Quiz & Flashcards