Alla inlägg den 25 november 2011

Av rebecca - 25 november 2011 20:26

Äntligen fredag o imorn ÄNTLIGEN  lördag!  

Iaf kom i tid idag har inte hänt på x-antal veckor höhhö. men vi måste verkligen vara med på samhällen nu får vi har vikk lärare o läser ekonomi som vi ska ha asstort prov på! Så ska avboka min körlektion nästa fredag för jag måset verkligen vara med.

Men hade samhäll då o lite svenska o jag hatar verkligen svenska kollade på värsta sug filmen trodde ärligt jag skulle dö. men jag övelevde o sen hade vi ingen rehab för vi är klara o hinner fixa til ld sista til lveckan inför redovisninge. Så tänkte åka ner till köris men nej jag orkade verkligen inte så stannade med tjejorna i skolan till lunch o käka o jaa sen åkte jag till stan. handlade lite men bara tråkiga skaer som smink o hårspray.

Sen klippte jag img o fixade den där hemska utväxten!! Så nu är jag bara blondie igen hihi.


Sen hem vila lite(jag somnade på soffan) tills mamma kom hem o sen körde hon ut mig till Maggie så åkte jag och Irene och red o sen hem igen o nu har jag hunnit dusha+stekt krabbelurer för de blev jag så sugen på. Blir de till frulle imorn.


Men nu ska jag läsa bloggar och njuta av att det är fredag

PUSSS


384765_2632866701974_1264598842_33010383_1473323280_n_large

Tumblr_lucfevvlfh1qzhcguo1_500_large


Ovido - Quiz & Flashcards