Alla inlägg under februari 2012

Av rebecca - 12 februari 2012 21:44

Asså jävel va trött jag är. Var som en zombie på jobbet typ och de var så jävla varmt så ja trodde jag skulle dö. Finns verkligen inmget syre där inne det är hemskt! Aja klara mig ju igenom denna kväll också.  Är lite sugen på och köpa ny mobil....(a) Fast med tanke på hur många gånger per dag jag tappar min mobil känns det som en dålig investering. Men ändå är sugen på en experia den där med tangentbord och så dyra är de inte.


Asså jag vill bara slå på en bra film och bara mysa ner mig i sängen och bara somna mmm mys. Sitter och lyssnar på Håkan försöker bli lite klokare det hjälper dock inte tror jag. Han har några bra poänger där. Och nu svamlar jag.

Puss!

Black-grey-issue-life-life-is-short-favim.com-114504_large

Av rebecca - 11 februari 2012 23:45

Igårkväll / idag förmiddag hade vi inte nått internet herregud att vara utan internet! De låter så töntligt men ah testa själva. Jag var inte glad igår kväll. Iaf jobbat ikväll och allting rullade på bra så det var skönt.

Den här helgen kan man säga är lugn mot vissa andra helger haha. Men ärligt talat är det skönt. Skönast att vakna upp imorn och må bra o kunna köra bil. Mmm älskar min bil<3

Nej nu ska jag blunda elelr försöka iaf för ja är ganska pigg fakitskt:)

Pusss!

432280_328385503866930_100000864485640_897633_1251955902_n_large

Av rebecca - 10 februari 2012 12:48

Jag är inte på humör idag känner jag. Men prov och svaenskaredovisning klar. Och provet var mkt bättre än jag trodde så det var skönt! Så gött att ha det gjort iaf. Håller på och städar där uppe men internet krånglar där så åh blir så arg jag hatar verkligen tekniska saker. Men ska gå upp och dammsuga så är jag klar iaf.

I eftermidda/kväll väntar jobb:)

Puss!

Tumblr_lz67ca0wbq1qghb5to1_500_large

Av rebecca - 9 februari 2012 16:07

Det var ju en lång dag vi hade. Åtta till elva. Men jag klagar inte sjukt gött! Tycker hela veckan har varit soft. Kom hem sov nån timme och borde verkligen plugga men ska ta en promenad med Ida och Donna och sen ta tag med plugget innan jag o Jenfi ska gå lite senare.

Hoppas min huvudvärk släpper när jag komemr ut lite iaf inte kul. Men inte konstigt har vartit inne hela dagen så.Ne nu ska jag dra på mig  lite varmare kläder

Puss!



419978_230766623675413_153599781392098_495220_479740127_n_large

Av rebecca - 8 februari 2012 22:17

Tror jag gör allting annat för att undvika de just nu. Men värsta roliga grejen hände förut. Jag och jenfi tog en promenad för infgebn kunde koncentrera sig på plugget. Så vi gick där o pratade om alla våra problem och jag bara

- neeeej!!!

Jenfi bara- Jooo??

Så kommer de en gubbe och bara

- Säg inte nej säg kanske kanske :D

Asså vi dog ju! Så jävla söt så vi tackade för rådet och följde det. Får se hur det slutar.

Nu ska jag gå igenom ALLA ekonomifrågor ska inte bli kul men jag måste verkligen.

"För att allt som flyger upp måste landa tillslut"

Puss!

Av rebecca - 8 februari 2012 18:54

Alje_lqcmaaiqft_largeTumblr_lt87n6vedn1qmupweo1_500_large


Av rebecca - 8 februari 2012 15:53

Idag har vi frilufsdag= ledig höhhö eller jusste ja är ju i stallet(a)

Vaknade runt elva typ har pluggat lite vart på promenad med Donna och sen skaq vi köra lite saker till lägenheten tror jag. Känns sjukt att typ flyttar om en månad.

Blir iaf lungt udag mår fortfasrande inte helt bra:(( sitter och försöker tillfriskna med lite OC ärligt finns de något bättre?:')

puss!!

bästa klippen hihi


Av rebecca - 7 februari 2012 15:22

Imorse ringde klockan tio i sju. Ja snoozade  flera gånger tills jag bestämde mig för att stänga av klockan och ta en sovmorgon istället. Orkade verkligen inte ha någon fotografisk bild. Så gick upp halv tio itsället kommet till skolan och får reda på att vi inte ens haft fotografisk bild:D

 Sen var vi 4 stycken i skolan så vi kollade pyttelite film sen sutatde vi klockan tolv o då har jag sovit för ja känner mig ju inte bra. Så nu ska ja vila lite till innan jag åker och jobbar. Hoppas att kvällen går jävligt fort. Ledig imorn<3 Så de känns som de är fredag idag typ.

Okej dags o jobba

Pussss!

bilder sen helgen

Ovido - Quiz & Flashcards