Alla inlägg under mars 2012

..

Av rebecca - 21 mars 2012 23:10

531917_3090604020954_1139593601_32512710_1365539823_n_large

Av rebecca - 21 mars 2012 21:45

Ledig idag så har inte gjort något speciellt. Lite promenad med Donna o sådär sen klockan 6 hämtade Kerstin mig så åkte vi till Maggie. Klart de känns att hon vilat men hon är så mysig! Ska bli kul o komma igång igen nu. Typiskt att ja jobbar fredagkväll men aja.Så äre. Påsklov snart<3


Jaaa nu ska ja kolla lite Glee sen sova. Får inte sova förlänge imorn för då går förmiddan så fort o så blire jobb klockan 2.  Ska gå en promenad o greja.

Puss


Av rebecca - 20 mars 2012 15:43

Vaknade kände minte bra imorse:( Men iaf tänker ta bilen går ut starar o ställer på friläge som ja alltid gör min bil är gammal lix så när ja sätter på mig bälte o grejer står den alltid på friläge men iaf sen dör den! Försöker starta om den men nej...så lilla blå är ganska död liten blå just nu:(( Men pappa kommer snart så ska vi kolla. Blir nervös. MIn lilla blå lix<3


Men iaf klockan 6 kommer Kerstin ska vi åka ut till Maggie o jag ska rida. 

Ne nu får pappa komma så vi kan skaka liv i min baby blue.

Puss

   

Av rebecca - 19 mars 2012 22:52

Gick faktiskt bra på praktiken torts min dåliga dag. Men usch vad de är kallt! Imorn går jag dag rätt skönt faktiskt så blire stall på kvällen. Längtar! 

Sen efter min fail promenad imorse där ja frös så mkt har ja frysit hela dagen , fryser fortfarande så pappa satte på mitt element  nu iaf. Och mitt rum var heöt asnice och rent o fint.

Intressant inlägg nu ska ja sova

PUsss!!

asså seri ja orkar inte dom här hahahaha

3426061_700b_large

426133_361374453872748_192241490786046_1532808_301060464_n_large200550989626438488_mr40uxeq_f_large

Av rebecca - 19 mars 2012 11:35

Asså seiöst vilken dag! Ställde klockan på nio o gick upp då käka lite frukost sen gick ut med Donna. Hade på mig alldeles för lite kläder för de blåste svinkallt rakt igenom mig uuuuuhh trodde ja skulle frysa ihjäl. Men ja skulle springa nobel så gick en promenad innan o frös som fan. Men sprang iaf men ja har nog jordens lataste hund! var inte glad på henne kan ja lova.

Iaf kom hem dushade slå i tån i dörrjäveln. Ne tror inte det är min dag idag. Ska iaf städa nu får se vart ja kan alla mina saaaaker. Ska rensa klädstången iaf o hänga in i garderoben. Vill ha min byrå nu tack!

Nu ska ja sluta va tjurig o ta tag i mitt liv ska ju va på praktiken klocakn 2 också. Så en possitiv sak är ja var riktigt duktig o gick upp i tid för nu har ja massa tid innan ja måste åka

Pusss

Tumblr_m0qn7fuhho1roeax9o1_500_large


Av rebecca - 18 mars 2012 23:55

Värsta gött de r bara för ja är på praktik hade de vart skola imorn hade ångesten varit 100%.

men på tal om roligare saker så var ja hos Maggie förut söt va hon ska bli så skönt när hon tappar all vinterålsa o kanske kommer se ut som en normal häst hahah o inte en leopard;) Sen åkte ja till Jewnfi där Hanna också va så kollade vi BB o chilla. Mys!

Nu har ja kollat ett Glee avsnitt o ska släcka så ja kommer upp i rimlig tid imorn börjar ju 2 o vill få litye gjort på dagen. Mitt rum ska vi inte prata om herregud ja har hängt upp alla kläder på min klädstång o den är smockfull o så har ja en kartong till? man bara woo men finns ju en liten garderob brevid mitt rum så ska ta tag o det imorn. Väntar på min byrå också med massa lådor ska bli underbart för ja vet inte vart ja ska ha alla saker...

Aja nu ska jag sova

Pusss



Tumblr_m13qbwutfk1qf53dxo1_500_large




Av rebecca - 18 mars 2012 12:31

Gårdagskvällen spenderades med Mimmi, Lollo o Jenfi lite filmtittande o massa snack. Mys!


O kunde verkligen inte sova när ja kom hem vi drog från Jenfi runt ett-halv 2  o ja va hemma typ 2 kanske o kunde inte sova!  Blev galen så ja somnade efter halv 5. Aja nu är ja uppe iaf.  Har lite planer för dagen och funderar på att åka upp Maggie en sväng ikväll också. Trodde ju jag jobba 2 dagturer måndag o tisdag men neee kväll imorn o dag tisdag så vi får väl åka och rida då. Typiskt ja som taggat!

Neee klockan är tjugo i ett haha mår dålugt borde göra nått vettigt.

Pusss!

Av rebecca - 17 mars 2012 17:18

Vaknade runt tolv helt perfekt  underbat att sova ut! Käkade frukost kollade ut genom fönstret o tycte att de var för trist väder för en promenad så smsa idN hörde om vi skulle ta en roadtrip till Mateiberg o där har vi vart. Blev en vanlig t-shirt och en ny stalljacka. En vårstalljacka underbart:D

Nu ikväl lblire nog lungt som vanligt. Har inget planerat iaf.

Pussssss

Ovido - Quiz & Flashcards