Alla inlägg under mars 2012

Av rebecca - 16 mars 2012 17:13

Fyfan vad underbart med fredag! Ko hem var så trött så ja mådde ille men harnu sovit en stund så hoppas må lite bättre snart. Vi ska iaf käka smörgåstårta hemme sen så kommer Fredrik också så blir riktig familjemiddag. Mys!

En promenad står också på schemat.

Annrs står min äslkade säng på schemat ska inte göra ett skit idag så jävla underbart. >Ska kolla på Glee heeeeeela kvällen. Längatr redan typ.

Ne nu ska ja försöka gå o byta om.

Pusss

C2bd06d1fe6917852342016a256fbb83_large

bara för ja älskar gulligia o fluffia djoooour:DDDDDDD

Tumblr_lxcar0qeyv1qgltz8o1_400_large

4570195287_cf37a5669a_z_large425929_10150669492567668_370475627667_9097835_738876705_n_large222642_157271211003522_155489484515028_368590_4492781_n_largeCute_015_large_large

Av rebecca - 14 mars 2012 22:17

Tanken idag var att gå upp klockan tjugo i åtta vara dynghurtig o gå en långpromenad. Verkligheten blev att ja vaknade 7 av att mamma o pappa åkte till jobbet va aspigg meeeeeen inatalde mig själv att de är skönare att sova faaaaast ja visste att ja skulle mått bättre av en promenad.

Varför gör man inte som <3 säger lixx?Nej skoja bara med vid 18 års ålder borde ja kanske lyssna på min magkänsla lite mer. Va allvrligt de blev nu de handlade lix om en promenad haha.


Aja sen mötte ja upp Emelie så kikade vi på stan o sen tog en luch på som hemma innan vi cyklade till praktiken. Kändes värsta vuxet lunscha o sen åka o jobba.  Underbart att cykla igen känns som tiderna innan körkortet lix;;)

Jaaa imorn går ja dag o sen skulle tydligen ja  mami åka o köpa en byrå. Kan säga att de kommer bli välbehövlig pga. platsbrist i mitt rum...

Nu ska ja sova känner mig övertrött o flummmmmmm

Puss

sova vare hahs

Aguszahira-forever-alone-fun-lol-favim.com-326148_large



Av rebecca - 13 mars 2012 20:54

Promenad på förmiddan sen stan med IdN köpte ätnligen två krukor till mina småååå blommor vart asbra! Sen promenad med Jenfi och påväg dit trodde jag att jag fått punka så va tvungen att stanna efter vägkanten o kolla hjulen. Fast de va inge punka som tur va. Iaf så promme med Jenfi och sen hem byta om käka o åka till Maggie så pysslade jag med henne.

Mys<3


Och nu koma tyå hem för en stund sen har dammsugit mitt "stora" rum och plockat undan lite kläder. Så nu ser det helt okej ut. Känns bra! Nu ska ja titta på Glee tills ja ska sova:)

Pusss

Tumblr_lnpexf62vq1qbv4sdo1_500_large




Av rebecca - 13 mars 2012 11:18

Vaknade runt halv elva underbart o har nyss ätit frukost och ska ut och gå en riktigt långis tror ja.  Vet dock inte vart än kan ju inte alla vägar fast förståss finns de ju inte allför många vägar här i Bohult-Karls Åby  kanske går ner till sjön och går spåret de bör ju ha torkat upp lite nu hoppas ja.


Tänkte gå på stan sen fast ja vill gå nu på förmiddan hmm får se elelr i eftermidda för då kanske IdN vill följa med hööhhö.

Nej nu ska jag gå ut i vårsolen

älskar att mina bilder har så mkt med mina inlägg att göra haha

422779_341750895876535_162056190512674_1001980_1850277721_n_large



Av rebecca - 12 mars 2012 16:53

Efter långhelgen kan ja säga att det var underbart skönt att gå hem idag om man får säga så. Lediga imorn o börjar två på torsdag så sovmorgon blire. Ska uttnjuttas till maaaax. Fattar inte hur ja orkade upp imorse men ja trcis så bra så de är bara jobbigt att gå upp ur sängen sen flyter allt på så bra så 


Ooo så äre sjuukt fint väder ute så man blir helt glad. Jag är fan lite glad. Ikväll blire promme med Emelie de blir tour Karskoga lix hööhö. Blir askalas. Nej men seri jag är värsta glad juu nu får inget förstöra min dag då blir ja ledsen. Känner mig reltivt pigg också har en känsla av att ja kommer sova gött inatt när ja får sooova ut imorn. Kanske kan gå lite på stan imorn? Måste hitta två små krukor till två små blommor ja har på mitt rum hihi.


Ska försöka att inte sova nått nu i eftermiddag så somnar ja ännu bättre ikväll felet är bara att jag inte vill sova för när man är ledig vill man vara vaken o ta till vara på all ledig tid. Nu ska sluta svamla.

Pusssssiiiisssss

Nu_large

6341694516_9274b75339_z_largeAnkwktaciaayhdg_large

Av rebecca - 12 mars 2012 06:26

Efter att ha vart på praktiken fre, lör o söndag + idag kommer de vara underbart att vara ledig imorn. Längtar redan ;$ Kommer inta sängläge när ja kommer hem för de känns att man gått hela helgen. Skönt att gå dag idag men helgen har flytit på riktigt bra så kommer min lärare idag också för halvtidsbedömning och grejer.


Nu ska jag borsta tänderna pch åka.

Pusss!!

Av rebecca - 11 mars 2012 11:00

Sorry för dålig bloggning men nu har vi flyttat i inatt var andra natten i lägenhenten. Kommer nog ta ett tag innan lägenheten blir "hemma"lix. Men ja har sovit rätt bra iaf bara svårt o somna  men de är ju inget ovanligt. Men har inte orkat packa upp eller nånting för ja är ju på praktik också så går hela helgen men är ledig på tisdag får ta tag i det då.


Ska ta en promenad nu på morgonen men känner mig inte bra och igår var ja inte bra:( Åhh blir galen eller kanske skiter i promenad vilar o kollar på Gleee hela förmiddan? Det får väl va okej?Iaf idag för ja orkar ingenting även om jag vill.  Mm ska krypa ner under täcket igen. Går 14.00-22.00 idag men ja gillar att gå kväll vet inte varför.

Aja nu ska ja tönta mig och titta på Glee.

Av rebecca - 9 mars 2012 11:31

Då har vi sovit sista natten i huset. Ja ville inte sova inatt för ja var så jäkla pigg så låg ohc tittade på Glee till typ 2 sen kunde ja sova. Nu på morgonen har ja Emelie vart hurtiga o gått promenad o ja ska snart hoppa i duschen. Går ju kväll ikväll till tio. Då blire att åka till lägenheten komemr nog ta ett tag innan man kan säga "hemma" lix.  Men så äre nu livet förändras ibland men ja längtar tills vi kommit iordning blir bättre då.

Nu vare dusch som gäller

Pussss

 

Ovido - Quiz & Flashcards