Alla inlägg den 1 maj 2012

Av rebecca - 1 maj 2012 10:56

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva dom här senaste dagarna. Asså i fredags åkte jag och Jossan in till Örebro för Campus48h festivalen. Maskinen spela så vi tog bilen körde dit hittade dit också vilket va chockerande med mig bakom ratten och Jos brevid. Haha. Vi stod i kö med jobbiga stockholmare och hann se 2låtar av maskinen. Underbart haha.


Lördagjobbade jag till nio sen hem stressa möta upp tjejerna förfesta på bussen. Tagga Norlie och KKV som jag tjatat och längtat till heeeeeeeeeeeeeela veckan. KKV kommer upp på scen och säger att Norlie är akut sjuk och att de inte kommer spela!!! Asslesden tjej!!!!!! Fattar fortfarande inte att de INTE spelade. Men kvällen var lyckad ändå. Men fyfan att dom inte spela:(((

I söndags jobbade jag också dock från 4-21.00 kan tillägga att de varit totalt KAOS hela helgen.

Igår blev ja inringd så va där klockan halv nio typ jobbade till ett kom tillbaka till tre och jobbade till nio. Duschade på jobbet och åkte till Hanna där det va grill och gitarrmys. Men spontana  o lite knäppa som jag och Jossan är fixade vi akut skjuts först hem till mig sen till busstationen för vi ville gå ut i Örebro. 

 Vi HANN till bussen vilket för de första är helt otroligt!Öpnnar kapsylflaskor med bilnycklarna hahha o ja resten av kvällen pratar vi inte om hahha;)


Ahh shiit asså jag verkligen älskar spotana galnna saker haha. Kan inte säga nej , man lever ju lix bara en gång. Helgen har varit så jävla galen så de inte är sant typ  Älskart!

536422_3062021522130_1611211778_2299018_670942964_n_large  






Ovido - Quiz & Flashcards