Alla inlägg den 10 maj 2012

Av rebecca - 10 maj 2012 23:57

Blev inge Maggie idag utan jag och Ida åkte till Örebro istället. Och jag har äntligen köpt min studentklänning Så sjukt jävla skönt att ha det klart! Men de var jävligt äckligt att köra till Örebro för vägen var så himla blöt. usch ja som är livrädd för vattenplaning körde ehh långsamt haha. Tur de är 2+1 väg;)

Så nu är klänning klar bara skor o väska kvar.  Och jag och mamma satt och tittade på plakat också så vi är på G. Känns riktigt bra faktiskt. vart lite motiverad av klänningen(att de är så lite tid kvar) att ja suttit och gjort Vietnamarbete i typ 2 timmar nu. Några rader fick jag allt ihop. Ska försöka hitta en bok att läsa ur. Det är så himla intressant men komplicerat så får ta lite i taget.

Men nu behöver jag sova det har vart en jobbig dag på många sätt ..så vill bara släppa den här dagen och hoppas att solen skiner imorn:)

Puss

Tumblr_m3oup1u2yd1r9wrvwo1_500_large

Av rebecca - 10 maj 2012 12:32

Sitter i skolan o har haft redovisningar hela dagen men ja hoppas det gick bra. VI ska sncka förband här om en stund.. spännande. Ska bli skönt o komma hem och väl hemma ska ja försöka göra lite pluggg. Sen blire uteritt med Maggie.  Får rida längs med sjön så vi inte stöter på några älgar. Får se om Jonna skulle hänga på också.


Slutar om 45 minuter+ att jag ska prata PA men sen får ja gåå hem.

Pusss


Av rebecca - 10 maj 2012 12:32

Sitter i skolan o har haft redovisningar hela dagen men ja hoppas det gick bra. VI ska sncka förband här om en stund.. spännande. Ska bli skönt o komma hem och väl hemma ska ja försöka göra lite pluggg. Sen blire uteritt med Maggie.  Får rida längs med sjön så vi inte stöter på några älgar. Får se om Jonna skulle hänga på också.


Slutar om 45 minuter+ att jag ska prata PA men sen får ja gåå hem.

Pusss


Av rebecca - 10 maj 2012 12:32

Sitter i skolan o har haft redovisningar hela dagen men ja hoppas det gick bra. VI ska sncka förband här om en stund.. spännande. Ska bli skönt o komma hem och väl hemma ska ja försöka göra lite pluggg. Sen blire uteritt med Maggie.  Får rida längs med sjön så vi inte stöter på några älgar. Får se om Jonna skulle hänga på också.


Slutar om 45 minuter+ att jag ska prata PA men sen får ja gåå hem.

Pusss


Av rebecca - 10 maj 2012 00:08

Effektiv dag om man kan säga såå. Skolan såklart men hade sovmorgon så började tio o hade lite svenska sen hade vi hål o då mötte jag upp saknade Ida på stan. Så kikade vi lite i affärerna o sen tog en lång fika och sen följde hon med mig hem för hon hade inte sett lägentheten än. O hemma satt mamma o kollade på bilder till mitt studentplakat så ja o Ida åkte till mormor och letatde mer bilder till plakatet. Sen körde ja hem Ida och åkte tll fotografiska bilden där ja fick en slutuppgift så hämtade den o tog en kamera bara. Soft.


Sen vilade jag lite när jag kom hem. Hämtade Jonna klockan fem så åkte vi och in tre dyngblöta hästar. O sen smörjde vi och jag ryckte man och bara pratade och pysslade med hästarna. Mys! Skulle aldrig överleva utan stallet<3


Jag borde verkligen soooova men ja har vänt på dygnet i flera veckor..kanske därför jag sover så dåligt haha. Men ändåå. Knaske blir bättre när jag börjar jobba i sommar o går på schema lix. Men nu känner jag att jag kommer börja svamla här så nu slutar jag

Pusss

inte för bilderna har nått med inlägget att göra meeen dom är lite kul;)

Smartphowned.com_143618_1336404401_largeTumblr_m3jf815f281qj26eao1_400_large

Ovido - Quiz & Flashcards