Alla inlägg den 24 maj 2012

Av rebecca - 24 maj 2012 22:47

Asså jag o Emelie va riktigt duktiga idag! Speciellt Emelie. Jag skämde ut mig i rondellen så fok tutade hahha. Enelie tappar bort sig i skogen!!! seriöst jag garva ihjäl mig. Så de blev en riktigt bra kväll ahahaha.


Imorn gör jag sista skoldagen i hela mitt liv. Asså ja är tjutfärdig! så JÄVLA bra känns det.  Heeelt jäääävla gaaaalet. Ah shhiiiit

 men nu ska ja kolla criminal minds o sen sova

puss


Av rebecca - 24 maj 2012 18:03

Inte riktigt superdupermega topp men jävligt bra! Känns så himla bra att ha kommit igång med träningen igen, känns så jävla bra att vi gör vår sista skoldag imorn! vår SISTA skol dag evver på bergslag!! Asså just nu känns allt så galet. Ska in o hämta balklänningen imorn också + att de är lön imorn;) jag måste sola massa eftersom jag ska tatuera mig på söndag borde/får jag inte sola efter.  Äntligen ska tatueringen bli klar. Vi också fixat en ny vagn  

Ska jobba både lördag o söndag också men de är bra för ja hade inte tänk gå ut i helgen ändåå.  Har varit på jobbet idag och fått mitt schema inför sommaren ocksåå.


Ska hämta Emelie sjuu så ska vi vara hurtiga. Fick tips om nått spår i Degerfors så får väl åka dit o utforska det litte. Så trist och springa samma spår hela tiden. Och nobelspåret är inte så kul eftersom det bara är 2 kilomter o man får springa runt , runt o runt.

Iaf sitter o taggar med lite polispogram..ovanligt höhö men ja saknar mitt Tv4 fakta! Inte lika klok  utan det .. inga dokumäterer:((

Jaja nu ska ja leta lite nya låtar till min spotifyyy

Pusss

 


Ovido - Quiz & Flashcards