Alla inlägg den 21 maj 2012

Av rebecca - 21 maj 2012 23:06

Kan säga att de kändes att hon stått i 2 veckor...red mycket åttvolter, skänkelvikningar, motställningar. Ska inte rida imorn men på onsdag så hoppas hon är lite mjukare dåå. Va hemma runt typ nio böt om till springkläderna o sprang upp o ned för nobelbacken ett par gånger. Tortyrträning men gick faktiskt rätt bra. Jag hatar ju mjölksyra o ända sättet att inte få det är ju att träna mera såå bara o köra. Skönt att motivitationen är tillbaka iaf.


Pusss


Av rebecca - 21 maj 2012 14:36

Så himla fint väder! synd att man va i skolan lix fast ännu mer synd att bo i lägenhet inte så man kan gå ut o lägga sig på gården lix:( känns trist faktiskt.

ska skriva mitt religonsarbete nu ..skulle visst ha redovistats idag. Fast kan trösta mig med att det är de absolut sista vi gööör 

så ska skriva det nu så blire Maggie ridning ikväll

Puss!


mys

Av rebecca - 21 maj 2012 00:38

Blev lite pizzamyys med brudarna. Ja käkade dock sallad o fick 1 dålig kycklingbit så då var de förstöryt haha åt bröd istället.  Men himla mys iaf. Har pluggat lite till provet imorn lär glömma mig VG betyg iaf..men allting känns så ointressant just nu när de är 2 veckor kvar i skolan lix. Men men ska göra mitt bästa.


Händelserik helg iaf på många sätt. Men ska smälta allting nu och ta det som de kommer. man ska inte ha försväntningar då blir man bara ledsen när det inte blir som man hoppas.

Förväntningar kan jag dock på ha nästa helg eftersom jag ska tatuera mig igen då:D Så glaad ska skriva klart min lilla vers på axeln. Längtar tills de är klart.

men nu är ja så trött att ja inte hänger ihop snart så nu ska ja sova

Puss

Tumblr_m2llu4kyuo1r04fcqo1_500_largeTumblr_m39uo29zzv1r648xho1_400_large

Ovido - Quiz & Flashcards