Alla inlägg den 13 maj 2012

Av rebecca - 13 maj 2012 21:25

Asså jag är så JÄVLA trött på bajs! När man jobbar som jag gör förstår man den känslan. Herregud! Aja kommer kännas fint när lönen kommer. Funderar nu på :

A)tanka bilen, duscha, sova

B)tanka bilen, dusha ,plugga, sova

C) tanka bilen, duscha, kolla tv

D) gå en promenad, tanka bilen, duscha , kolla tv, sova

Hur som helst måste jag tanka bileeeen.Tur jag har nära. Men ändå sitter rätt skönt här.

Har fortfarande inte duschat sen igår

I mitt rum ser man inte ens golvet = saker överallt

Men imorn har vi sovmorgon tydligen. Bra att jag har koll känner jag.

Okej nu måste ja resa på mig

Puss

 


Av rebecca - 13 maj 2012 11:57

Hahah blev en utgång igår ändå. Var så jävla otaggad men ja har inte svårt o tagga till så efter jobbet vare fääääst;D Förfestaste dansa, sjöng, jenfi dissade tiggare osv. En helt normal kväll haha. Jag ringe taxi som skulle ta en halvtimme nä då skulle vi gå så vi börjar gå och sen vinkar ja o Hanna in en bil så hade vi skjuts haha. Väl framme träffar jag en ja känner så jag kliver över staketet till andra kön. Tack gud för höga skor hade aldrig kommit över annrs med mina korta ben. Iaf sen går dom ja träffa så då träffa ja dryga människor. Stod själv hahha. Gick bak till Jenfi o där va Anchi också.  Men vi stod i kö i typ en timme. SKÄMMIT! asså i karlskoga.


Kommer äntligen in ja o sis o slirar runt litte. Träffa lite folk och dansade. Jaa de vart en bra kväll faktiskt.  Buuus!!

Nu ska ja göra iordning mig för jobb 13-21. Tur jag mår bra iaf. Att käka nått när man kommer hem is the shit.

Pussss


Ovido - Quiz & Flashcards