Alla inlägg den 3 maj 2012

Av rebecca - 3 maj 2012 22:45

Tog en promenad när jag kom hem. Jag vekrligen älskar att bara gå med musiken i öronen o tankarna i huvudet. Inte för ja blir något klokare på mina problem men de bara hjälper. Har inte pluggar än heller. Men ska försöka få någon ordning på det imorn med en lista elelr nått så ja vet vad ja ska göra. Just nu äre bara massor utan ordning,


Men nu till roligare saker:D Cyklade till stallet i tunn tröja så himla härligt! Sen blev de uteritt för mig o Maggie längs med sjön så vi kom fram till Lunedet där vi red runt lite på stigarna. Har ingen aning om man får göra de men vi busade lite. Låg och smågaloppa. Så red vi hem igen. Hon var så himla pigg och possitiv så de märks att hon verkligen tycker det är roligt! Skulle ta bilder vid vattnet men damen var lite för het haha.

Pusss

kärlek<3

    


Av rebecca - 3 maj 2012 14:40

Norlie o KKV är instälda här också!!!Seriöst vad är oddsen!!Bäst för Putte att de blir bokade dit:((


Ganska trist dag i skolan(ovanligt) helt okej men trist. Lika trist dag imorn. Asså bara för de senaste dagarna va så bra med ledighet och allt så måste allt börja fukka up . Okej ska sluta gnälla.

Ska trösta mig med ridning på finaste Maggan sen. Har ju inte varit där på massa dagar för jag jobbat.

Jag borde göra massa plugg men ja orkar verkligen inte åhh ja orkar inte bry mig om skolan längre. Vet att alla säger att "de är så lite kvar" o blablabla men vi har så jävla mycket nu. Massa inlämningar+prov och redovisningar. Och allting är bara så jävla tråkigt.

537839_349875705056232_100001014172763_987718_1331476287_n_large


Ovido - Quiz & Flashcards