Alla inlägg den 2 maj 2012

Av rebecca - 2 maj 2012 22:27

Det gick så hinmla bra på jobbet inget kaos haha. Asskönt med en lugn kväll. Sen blev de en välbehövlig promenad med siiiis. Har nyss käkat lite och måste verkligen duscha men ja ooooorrrkkkaaaarrr inte!!!! Seriöst vill bara lägga mig i sängen o slå på tvn haha. Softa lite.Känns som allt gått i ett sen i fredags. Imorn måste ja verkligen till skolan men vi har bara studiebesök hoppas jag. Blir galen om vi ska tbx till skolan efter.


Bokat slingtid för min fina utväxt också den är såå inte okej. Okej allvarligt ja måste ta mig till duschen mamma o dom gnäller att man måste "tänka på andra" när man bor i lägenhet.

1) inte ja som valde att flytta hit = inte mitt problem

Det saknar ja verkligen med huset att man kunde duscha när man ville och hade gården speciellt nu när de är så fint väder. Får se lägenheten som en mellanlandning innan ja flyttar.

Men nu ska ja duscha då så ja inte väcker mina grannar. Grannarna är alla över typ 70 bast så dom lär ju verkligen höra menar ja-.-

PUSS

orkar inte mina babyhänder haha

 

Av rebecca - 2 maj 2012 11:24

Ehh de gick inge bra o komma iväg idag....Klockan ringde ja tappade telfonhelvetet på govlet tänkte ja skulle bara blunda lite till men vaknade nu elva haha. Behövligt efter den vilda helgen;) Sen är våra onsdagar cp så. Visste inte om vi började 8 elelr 9 för de första o nu slutar sista lektionen så ingen idé att åka dit. MIssar allre sista också för ja jobbar kväll ikväll.


Okej nog om skolan elelr nä ja ska göra Nord korea arbete kul...En månad kvar i skolan iaf viklet är tur annrs hade OP3 fått en elev mindre för ja pallar inte det här längre. PA:t ligger färdigt och klar här hemma men måste sättas ihop. Men ja kan fan inte.  Åhh aaja ska försöka hinna med en springtur kanske innan jobbet eller iaf en långpromenad. Jobbigt att va inlåst på jobbet sen lix.

Nej nu ska ja ta tag i mitt liv

Pusss

Trolldad_large


Av rebecca - 2 maj 2012 11:24

Ehh de gick inge bra o komma iväg idag....Klockan ringde ja tappade telfonhelvetet på govlet tänkte ja skulle bara blunda lite till men vaknade nu elva haha. Behövligt efter den vilda helgen;) Sen är våra onsdagar cp så. Visste inte om vi började 8 elelr 9 för de första o nu slutar sista lektionen så ingen idé att åka dit. MIssar allre sista också för ja jobbar kväll ikväll.


Okej nog om skolan elelr nä ja ska göra Nord korea arbete kul...En månad kvar i skolan iaf viklet är tur annrs hade OP3 fått en elev mindre för ja pallar inte det här längre. PA:t ligger färdigt och klar här hemma men måste sättas ihop. Men ja kan fan inte.  Åhh aaja ska försöka hinna med en springtur kanske innan jobbet eller iaf en långpromenad. Jobbigt att va inlåst på jobbet sen lix.

Nej nu ska ja ta tag i mitt liv

Pusss

Trolldad_large


Ovido - Quiz & Flashcards