Alla inlägg den 8 mars 2013

Av rebecca - 8 mars 2013 21:15

Min prmenad gick ju jävligt bra ... eller inte. Fetaste skavsåren och fick bokstavlingen dra med mig hunden. Kanske dags att inse att hon börjar bli gammal lilla stumpan.

Sen trffade jag Mimmi och Jenfan en stund innan jobbet. Trodde jag började klockan ett men började visst halv 2. Blir så trött men hellre för tidig än försenad iaf.

Men kvällen har gått bra och nu blir det sängen och det ska bli så himla skönt.

usch vill inte festa, inte dricka, inte träffa folk. Jag vill ligga i min säng och glo på burken. Så jävla gött.

 

 







Av rebecca - 8 mars 2013 09:36

För mig är fredagar som måndagar spelar ingen roll hur mycket ledig jag är i veckorna för helg är oftast = jobb och då känns det som måndag.

Var ledig igår iaf gick långpromenad med Donna och bara softade himla gött!

Idag är det jobb så somsagt 13-21 så ska ta en promenad med Donna nu på förmiddan. Min telefon har ring hela jävla morgonen. Från Manpower och jobbet och blablabla. Så omöjligt att somna om. Lika bra det.

  

Ovido - Quiz & Flashcards