Alla inlägg den 13 mars 2013

Av rebecca - 13 mars 2013 22:14

Känns som allt gått så segt idag! Segt hemma, segt på jobbet,kallt som fan ute. Näää ge mig vår nu! Orkar inte mer helt o allvarligt.

Bra saker idag är iaf:

- Äntligen har jag ett fint tragus örhänge tack vare Jenny som agerade lite doktor på jobbet.

- Jobbat trots att de tog emot idag.

Imorn ska jag och Jenfi luncha på stan och efter det blir det jobb.

Funderar på att hoppa in och ta 2 till hål i örat också sugen på att ha "hela vägen upp" lix. Men det är så jobbigt och sova med alla örhängen bara.

Nej fyfan vad jag är trött

Godnatt

Av rebecca - 13 mars 2013 10:07

Jag och Jenfan skulle igentligen fotat hästarna idag meeen det blåser och har kommit snö, så vi tar en annan dag. har beställt en ram som borde komma snart så vill ha riktigt fina bilder och sätta in. Börjar inte förrens halv 5 idag. Så himla skönt. Går kväll imorgon också så njuter av mina sovmornar. Funderar på att köra lite crosstrainer och sen duscha och göra mig iordning för dagen.

390757705138052793_7g8e1wor_c_large

Ovido - Quiz & Flashcards