Alla inlägg den 9 mars 2013

Av rebecca - 9 mars 2013 19:39

Ut ikväll, supa som fan, fullast vinner seriöst orkar inte med facebook på helgern ibland. Jag har nog fan blivit tråkig. Jag jobbar hellre och tjänar pengar och mår bra än o spendera pengar som gör att man mår dåligt. Sen ska väl inte lilla jag säga för mycket med tanke på min festhistorik...men just är det det sista jag tänker på. Vakna med ångest vad man gjorde igår..knappt våga kolla mobilen och ja bakfyllan ska vi inte prata om. Nej vi sparar oss till sommaren..har en känsla av att när vårkänslorna kommer så blir det lite mera fest.


Vakande just. Har jobbat 7-16 idag. Men dagen har gått riktigt bra faktiskt så långt att gå 7-16 bara fattar inte folk som går raka veckor. Skulle jag aldrig palla. Imorn börjar jag klockan ett vilket inte händer alltför ofta när man jobbar helg då jag oftast har delade äckelturer.

Nej nu ska upp och pussa på min "stora" tjej.

 

Ovido - Quiz & Flashcards