Alla inlägg den 23 mars 2013

Av rebecca - 23 mars 2013 15:42

Igår var det bus på G haha. Men jag blev kvar i stallet. Irene och family hade gjort kladdkaka och mys så jag gick upp och fikade med dom .Sen satt jag Clara och henneskompis kvar och bara pratade till halv ett. Så va hemma typ runt ett. Men det var riktigt mysigt! Säger igen att jag står i världens bästa stall. 


Idag vaknade jag av sms....hatar att bli väckt. Telefonsamtal inatt också haha. Ah shit! Så kul att det är helg fakitskt. Blev inte Värmlandspojkarna igår vilket va synd jag var sugen på och köra både fredag och lördag! 

Ikväll blir det jobb till halv tio och sen iväg till Degerfors och festa med Jeeennnyyy. Ska bli kul och träffa lite nytt folk! Sen tror jag de stod Bosna på schemat haha. Blir spännande. 

Yes så ser planerna ut. Hörde nått om efterfest också hmm. nackdelen är väl att jag BARA känner Jenny. Men vafan.

Nu ska jag packa väskan. 

Puss!

   

Ovido - Quiz & Flashcards