Alla inlägg den 17 mars 2013

Av rebecca - 17 mars 2013 17:04

Seriöst vad bitter jag är. Jag blir såhär ibland klart de finns anledning men det behåller jag för mig själv. Usch huvudvärk och bitterhet. Uuuuuuusssccchhhh!!!! Ibland är bloggen bra att få gnälla lite på. Men antar att det inte är så kul att läsa. Men livet är inte bara regnbågar och fjärliar!


Jaja få väl slå på någon sorlig film , tjuta en skvätt och känna att livet är toppen.

Nej fyfan nu ska ja slå på en film.

179225_499479363443941_1276978919_n_large

Av rebecca - 17 mars 2013 02:48

Jaa idag har jag varit ute på lite ärenden men inget av intresse.

Kvällen spenderades med Jenfi ,Tylle, Angie och Mimmi med god mat och mys.

Sen blev dock Becca lite busig och det var Jessica med så det slutade med att de hämstade upp mig så åkte vi till Woodys! Dör! Okej så kul var de inte men ändå kul hahah. Nej vad ska man säga;)

Blev ju nykterkt för mig ikväll men partyprinsessan väcketes lite till liv hehe.

Just nu önskar jag att en viss person kunde vara hemma och sova med mig meeeen så äre intee gaaah!

Åhh de har gått flera veckor baby sen du låg där hos mig

Så nu ska jag sova. Förhoppningsvis ringer inte jobbet imorn så ja börjar klockan 7 . Vore gött!

Nattinatt


    


Ovido - Quiz & Flashcards