Alla inlägg den 26 mars 2013

Av rebecca - 26 mars 2013 22:43

Jobbade ju 7-16 idag igen. Det var rörigt på jobbet hela dagen och nej usch tuff dag. Men så är det ibland! Tur de gamla är söta!

Åkte direkt ut till stallet och fixade där. Red ut en sväng i mjukisbyxor. Lätt snyggast i Äspedalen haha. Maggan var pigg som bara den .Herregud det är otroligt att inte jag åkt av henne än! Bara för jag skriver det nu åker jag väl av nästa gång jag rider. Längtar verkligen ihjäl mig tills ridbanan är ridbar igen.

Den här sommaren ska sepnderas med att jobba och rida. Ska bara ta det lungt och nuta av livet. Ingen stress över framtiden och skit som i sommras.I sommar är det Maggie som gäller<3


Lägenheten jag var och tittade på var hur fin som helst! Bara hålla tummarna nu då. Vill verkligen inte hoppas för mycket men vore sjukt kul. Jaja vi får se vad det blir.

Imorn blir det ännu en 7-16 tur. Pigg tjej NOT. 

Dom visar ju så bra nattteve på femman också så kommer ju aldrig i säng. Eller jag tittar på tv i sängen. Haha.

Godnatt.

 

Av rebecca - 26 mars 2013 18:42

Brb kolla lägenhet!

Ovido - Quiz & Flashcards