Alla inlägg den 20 mars 2013

Av rebecca - 20 mars 2013 20:51

Har haft hunden med i stallet och var där i förmiddags. Möte med jobbet sen lite planering av helgen. Får se vart man hamnar höhö.

Har tråkigt och är rastlös. Funderar på att kanske köra lite crosstrainer och få ut lite energiiiiiiiiiii. 

Jag hatar och vara rastlöööööös.

Nej nu byter jag om till lite träningsklaäder och rastar av mig lite!

 

Av rebecca - 20 mars 2013 10:29

Gud vad skönt och sova ut. Vaknade dock av Donna typ 2 gånger av att hon krafsa på dörren. Helt vild. Drömde mardrömmar om skolan igen  om matten ussscchhh. Kommer nog aldrig börja plugga haha.

Idag har jag möte på jobbet med alla timmisar. Ska bli intressant som fan.  Ahh så ser det ut, kanske ska försöka göra mig iordning lite ser ut som jag vet inte vad usch.

Ovido - Quiz & Flashcards