Alla inlägg den 18 mars 2013

Av rebecca - 18 mars 2013 22:35

Jaa hela dagen har spenderats i Örebro med mamma. Massa inredningsaffärer, några klädaffärer och till sist mat och lite handling på Ikea. Själv köpte jag en ram och en lite bakterie från Monki. Kan lägga upp bild imorn.

Hasw huvudvärk när jah kom hem så la mig och sov. Blir så trött att jag aldrig får käna mig helt frisk! Sen har jag kollar spyäckliga serien , en åt hjärna.....då blundade jag. Usch ärligt haha änd måste jag se klart. Men avbröt ett avsnitt nu annrs kommer jag aldrig kunna sova. Ska nog dra ett family guy istället;)

Yes nu blire Peeeeeeeeetööööör för hela slanten. Vill he,ligt gista mig med han<3

6798365_700b_large602022_614240321925140_1176878581_n_large


Tumblr_mhlwg6wxu61s311h9o1_500_largeFamily-guy_o_668527_large


Av rebecca - 18 mars 2013 00:30

Idag har jag tittat på film, varit hos min bror tittat på mer film och börjat titta på en ny serie.

Meen den stora frågan är hur fan jag ska kunna sova efter att ha börjat titta på den där serien! Seriöst jag brukar dissa typ alla skräckisar för jag tycker det antingen är Sci-fi eller bara dåligt och töntigt.Nu funderarjag nästan allvarligt på att sova med lampa tänd. Amercian horror story heter serien. Verkligen bland det värsta jag sett det är overkligt, påkrypande psykologiskt jobbigt och obehaglig serie. Allt är inte realistiskt men de är så jäkla bra gjort att de går hem.

Åhhh jag som drömmar mardrömmar 9 gånger av tio.

Okej nu ska jag sova.

Ovido - Quiz & Flashcards