Alla inlägg den 28 mars 2013

Av rebecca - 28 mars 2013 22:32

Har jobbat kväll. JAg och Tylle skulle hitta på¨nått men får inte tag på han.....Så nu ska jag gå och sova. Är så jäkla trött.

Var på superbushumör innan jobbet men inte längre. Nej nu ska jag göra mig iordning för sängen.

Mitt hjärta<3

Av rebecca - 28 mars 2013 11:33

Kan inte beskriva hur skönt det var med sovmorgon. Fast jobbet smsa hela jävla tiden så blev väckt men jaja mer jobb till mig. Har just ätit frukost och ska smälta den lite innan jag ska gå ut och springa. Måste bli avmed lite energi!

Imorn är det Fredag vilket gör mig ännu mer glad. För sen är det lördag och då jävlar.

Måste gå upp påstan och lämna tillbaka ett par jeans som verkligen INTE var bra. Man måste PROVA. Hahah så dålig är jag. Kanske får gå på stan först då. Börjar ju inte förrens halv 5 så det är ju lurre.

Nu ska jag jag göra mig iordning och gå upp på stan.

Pussssss

Tumblr_mk80wthgkw1s61h0so1_250_large

Av rebecca - 28 mars 2013 00:25

Jobb 7-16 fast det var en bra dag och vi hade riktigt kul idag. Allting flöt på bra och ingen stress vilket var så skönt med tanke på gårdagen.

Kom hem satta på myslistan på spotufy och somnade till i soffan. Ibland är det bara så underbart att lyssna på musik! Sen vaknade jag till liv och åt lite mat och åkte ut till Maggan sen. Pysslade om henne ordenkligt och jäklar vad hon fäller! Har småhår överallt. Så glad att hon är klippt en gång i vinter iaf. Pysslade med liten också som fällde lika mycket hon. Kanske ska se det som vårtecken.


Sen när jag åkte hem från stallet ringde jag Tylle så hämtade vi Jennifer överaskade henne med en fin skylt. Sen åkte vi runt lite och hamnade i Degerfors och hälsade på Jenny. Va med henne en stund och sen åkte vi hemåt.

Kom hem och nu sitter jag och tittar på Criminal Minds.


Fan livet är till för att levas. Känner mig glad och busig. Stod som nummer 2 på kö till lägenheten också. Hur typiskt om nummer ett vill ha den nu. Vi håller tummarna!

Nu ska jag tvätta bort smink och njuta av sovmorgon imorgon.

Älskar min fina tjej<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards