Alla inlägg under juli 2010

Av rebecca - 5 juli 2010 15:27

Nu har jag sett klart OC säsong tre. O ja som nästan alla vet så dör ju Marissa. Hon dör på riktigt! O jag tjuter lika mycket varje gång. Ja ska börja göra som Angie att inte kolla på den skivan. För alla som följt OC vet ju vilken betydelse Marissa har/hade i serien. Dessutom var hon min favorit i sertien även fast hon inte alltid gjorde så bra elelr smarta saker. Ne usch!

Sen skulle det ha blivigt Ryan och Marissa för alltid. Så nu är jag klar.

Av rebecca - 5 juli 2010 12:07

Nu ska jag ha en åsikt om california Girls vidoeon ja kan inte stava video. För det första är låten underbart bra! Meeeeeeen vidoen gör den verligen inte rättvisa.

 Den handlar om CAlifonia? Inte nått j*vla godisland. Va då i Kalifonien ocg splea in videon och vad låten handlar om. Gosh! Nej fy inte okej tur att man inte behöver kolla på videon. Men ja slänger in den så ni kan få se.

http://www.youtube.com/watch?v=P74GLrFJCUo


Av rebecca - 5 juli 2010 11:47

Idag är det två veckor kvar tills jag börjar jobba! O de känns som sommarlovet börjar gå mot sitt slut fast det typ är lite mer än hälften kvar. Men de kommer så skönt att börja jobba få lite rutiner.

De blåser ute så man kan inte sola helelr när jag hade lust att stoppa hörlurarna i örat o bara ligga i soolstolen halv dagen. I eftermiddag blir det stall iaf.

puss!

  

Av rebecca - 5 juli 2010 00:12

Ja kom just hem med hunden hon fick hänga med för jag skulle hämta ut pengar. Sen blev det visst en lite ganska lång promenad men det är ju så varmt och häligt ute. Spec att gå vid sjön. Det är dock inte lika härligt att hunden drar armarna av mig-.-'

Men kom just hem och har duchat  och försökt skrapa bort all färg från målningen idag. Sen har jag lyckats fått en skåplucka på armen också så den är vacker med typ ett jättestort blåmärke och ett litet intill. Ibland alltså.

Nu ska jag sova! Hoppas på soligt väder imorgon:D

Godnatt<3

  

Av rebecca - 4 juli 2010 19:13

Nu har jag också varit i stugan för iår starkt gjort eftersom det stället inte är mitt foavvo ställe precis men det var skönt att vara borta någon dag. Blir mer dagar iaf. Målade då men det gick så fort så jag hann med lite fiske också skojsigt.

Var hemma runt ja komemr inte ihåg men har bara tagit det lungt och så sen jag kom hem. Jag blev helt trött av att vara i stugan.

 

Jag borde kollat klart på OC fast ja vill inte se när hon dör:(

Ne nu ska jag sluta svamla och göra annat.

O jag hittar ingen bra bild att ladda upp heller;e

Puss!

Av rebecca - 4 juli 2010 01:42

Jävel vad det har varit varmt idag! Men det märkte säkert alla i svergie lix. Solade hela förmiddan åkte sen upp til lstallet fixade lite åt Loffe och red också helt okey för att vara första riktigt gången lix. Hll på att smälta bort för de var så jävla varmt.

Åkte hem böt om till badkläder ner till näset med brudarna jag o hanna badade sen var vi där en stund. Det är min dag o väldigt kort sammanfattning.

 

Imorgon ska jag till stugan för första gången på hela sommarn blir nog kvar där mest hela dagen.

Men godnatt<3

Av rebecca - 2 juli 2010 13:32

Ligger ute o solar menm var tvungen att ta lite pause för det är så sjukt varmt! Men det är så härligt! Nu ska jag återgå till    solandet;D

Av rebecca - 1 juli 2010 21:28

Kom jst hem från stallet där det blev pyssel med LoffN och sen ridning av Wislana som är en söt pony:D

Nu ska jag bara byta om och sen möta upp Jossan sen ska vi til lsommarhaggie för första gången iår :D


  

Ovido - Quiz & Flashcards