Alla inlägg under juli 2010

Av rebecca - 1 juli 2010 13:17

Här sitter jag:e

Skoja bara jag är på bra humör idag tillskillnad från igår om man säger så så tummen upp för det  Vaknade runt sju och var pigg! Eftersom det har hänt flera gånger kanske jag borde överväga att gå upp då. Men det är sommarlov så man får passa på att sova faktiskt. Så jag gick upp vid tolv käkade frukost och sen gick jag ut med Donna en sväng.

Ja tänkte slänga in lite bilder från när usket pselade brännboll hehe;D

          


Av rebecca - 1 juli 2010 00:53

Det slog mig jsut att det är första Juli.Hela Juni har redan gått! Jag börjar jobba snart o tiden går alldeles för fort.

Men de är mycket roliga saker som händer i Juli för de första är det PUTTE! Och om man är taggad. Sen jobbar jag och sen tror jag famlijen B har planerat lite famlijeaktiviterter;e

Jag var på Karlskoga-festen förut och det var så jäkla tråkigt! Kanske berodde på mitt humör också men senare mot kvällen vaknade jag till och då blev de lite roligare.Var vell hemma runt tio kanske.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas när ja vaknar att solen skiner och att de blir en bra dag. Känns som jag behöver det:)

Godnatt<3


Ovido - Quiz & Flashcards