Alla inlägg under oktober 2010

Av rebecca - 20 oktober 2010 22:13

Jag älskar att titta på efterlyst! Det är bland de bästa pogram jag vet faitskt det är s galet spännande och lite läksigt och man lider verkligen med de människor som blivigt utsarra för så hemska brott.

Idag tex hade en man försökt råna en bakn och hade värsta yxan med sig. De hittade en av Sveriges 17 mest efterlysta män och pratade och träffade honom.


Annrs har jag gjort lart samhäll bara en fråga kvar som jag verkligen inte hittar svaret på. O jag har kommit på att jag gillar inte samhälls kunskap. Sen började jag på min historia uppsats också. Pratade med madde så jag har LOffe på lördag blir perfekt pluggpause för jag måste verkligen plugga den här helgen.

Men sen äre nästa vecka och då är det lov och förhoppninsvis slänger dom inte allför mycket läxor/prov då.


Jag struntar i Kungarna ikväll är för trött helt enkelt.

Imorn blir det sen uppdatering börjar åtta slutar fem över fyra. Kanske blogagr lite iskolan.

Godnatt.

  


Av rebecca - 20 oktober 2010 17:42

Sitter med en varm te kopp och ska börja på samhällsarbetet som vi ska lämna in på fredag? Måste tydligen bli klart...

Har 3000 andra läxor också men kanske lika bra att jag börjar med sam så det blir klart.

Kallt är det också brrr.

Puss o godnatt!

Av rebecca - 19 oktober 2010 21:19

Hade Burre förut och han får en sto gulstjärna! Jätteduktig var han och kämoade och om jag ridit bättre med mer tydliga hjälper hade det blivit ännu lite bättre. Ska rida han å normalt bett nästa gång kul o se om det blir skillnad.Är supernöjd!


Sen gick jag upp til lLOffe! Jag har saknat han! Söthästen pysslade med hna och han stod med mulen på axel och var supermys precis vad jag behövde. Han är verkligen som en nallebjörn!<3


Sen var jag hemma runt sju är fortfardne på dåligt humör och så jävla trött. Pratade med Jonna och var ute en sväng ska hoppa i duschen nu. Och sen fudnderar jag på att skita i att plugga på orden till imorn...elelr kanske plugga lite? Mina ögon slocknar snart och jag hinner imorn på lunchen ju. O kanske på svenskan om vi har någon.


Var inte helelr förvånad över att det var drama i Op2..Ovanligt måste ja säga...

Slänger in ett låt som stämemr med mitt humör:








Av rebecca - 19 oktober 2010 14:33

Idag är det inte en bra dag iaf. Allting är så tråkigt o allt jag missat i ksolan får mig att må dåligt! Ville inte ens höra hur mycket ja missat med solveigh. Fyfan. Ska lägga mig i sängen dra täcket över huvvet en halvtimme sen åka till stallet. Sen får jag väl göra alla 40000 läxor.

Asså ja orakr inte ja är sån om ja vet att jag har mykcet då bara stänger jag av lix. Så är jag idag. STRESS i stora bokstäver. Hatar stress.

BLÄÄÄ



Av rebecca - 18 oktober 2010 22:30

Tog mig en efterlängtat springtur iaf det var underbart. Nu ska jag gå och sova. Jag förskt att resa mig från data stolen till sängen den senaste timmen utan resultat dock. Men nu har jag loggat ut från face iaf. Imorn träffar ja min söta klass också!

Puss och godnatt!

  

Av rebecca - 18 oktober 2010 18:55

Efter att ha suttit på tå¨g o buss i typ 50 år är jag något enormt rastlös!!

 Ska ut sen iaf. Kloxkan ska bara få bli lite mer känns bättre då.

Ja måste också vara den mest otekniska människan på jorden elelr så är face cp mot mig! Har skapat nytt album men ah ne ja vet inte det fukkar iaf. O ja vill ladda upp bilderna nu men jag orkar verkligen inte.

Har 0934983419839835 saker att göra/planera. Hade ångest fan inatt så ja kunde inte sova för jag har så myclket att göra.

Men det har verkligen varit en unbderabrt rolig vecka! En riktigt upplevse och massa nya vänner. Ah shiet.

Känns äckligt tråkigt att vara hemma.Blä


Imorn äre skola med idrott som första men de känns bara bra att röra på sig efter denna vecka. Ska ut och springa snart också.


Ja imorn är allt som vanligt igen.

Vill bli 18

Ta studenten

Flytta

Sjutton suger den här staden suger fan ännu mer.

Okej possetiva trötta/raslösatjejen som skriver här.

Kanske dags att avsluta!

            


Av rebecca - 17 oktober 2010 13:41

Oj vad ska man sæga!

børjade på en inte så kul "fest" med en som spydde? Euw!

Sen træffade vi lite kul folk iaf;) hihi

Idag blire fotbollsmatch o sen mat o sen bio. Haha bio på norska aja man ju titta på bilderna iaf.

Jossa o malin ær hær också hos mig i min lilla kællare hii.

Puss!

Av rebecca - 16 oktober 2010 19:05

1 timme før tidigt haha ne då Stine o Josefine kommer åtta:)

Bara klackisarna på føtterna som saknar så ær ja helt redo! Lite nervøst men hoppas det blir kul annars gør vi det kul.

ha en kul lørdag! sup lungt;)

PUSS på munnen!;)

Ovido - Quiz & Flashcards