Alla inlägg under oktober 2010

Av rebecca - 10 oktober 2010 14:26

Asså vi åkeeeeeeeeer imorn!

Har nästabn all packat iaf. ska byta om nu och åka upp till stalelt dårå det är en perfa skritta ut lång dag så det kanske får bli det. Gäller ju att ta tillvara på dom här fina dagarna.

Hörs senare!

  

Av rebecca - 10 oktober 2010 10:16

Ja är sjukt sugen på att gå ut och gå sådär riktigt långt igen med bara musiken i huvudet. Tror det får bli en sån ikväll.

Idag måste jag packa klart allting på riktigt för JAG ÅKER IMORN!!!!!!!!!!!    

Sitter och ler lite fånigt för mig själv ska bli så himla roligt och spännande. Så packning och Loffe står på schemat idag. vet inte riktigt vart jag  vill rida tror det är Ullis hoppning i nya och gamla känns så litet. Eller ska man rida ut?Hmm njaa mer sugen på att vara i ridhuset.

Packa vare ja:

Kläder+skor

Massa annat o ja lite till.

 Kanske ska börja packa smink och sånt det är ju inte så svårt.

Har jag sagt att jag älskar min mobil? Underbar.

Okii nu ska jag packa. Hörs senare:)

Av rebecca - 9 oktober 2010 21:41

Hockeyn va skojig!  HAha jag Jossa jag o Emelie vart riktigt inne i matchen där på slutet. Jag hade värsta fokus.

Nu kom Ida över en sväng också hihi:D


Av rebecca - 9 oktober 2010 16:32

Är det inte man sjunger på hockeymatcher?  

Tycker fortfarande att det är så jävla kul att vi ska dit HAHa xD

Hoppade just ut duchen iaf. Kolat oTH också FYFAN vad det är sorligt ibland!;'(

Aja ska föna håret och tagga till litte nu. Känns som en söndag idag fakitskt o inte alls som lördag men men man vet aldrig hur kvällen slutar.

Erik Hassle på nigth shift ikväll kul att man kunde gå menar jag....


Nej dags att fixa til lsig lite och kanske fortsätta packa?

PUSS!

o sup lungt ikväll;D

Av rebecca - 9 oktober 2010 12:13

Så äntligen staädat mitt andra rum det som jag inte sover i fick ångest och drämde att det var en massa småkryp i alla hörn o vrår så jag var tvungen och städa. Packat lite har jag också gjort. Och hängt upp  kläderna i min garderob. Hur kan man ha så mycket kläder o ändå aldrig hitta ngt att ha på sig?


Ska hoppa i duchen nu och åka ner till mammas jobb en sväng lämna lite grjor sen dirr till stallet ha lite möte och sen hem fortsätta packa och sen fixa sig lite sen blir det hocky ikväll med Jossa och Emelie. Måste ju stötta ehh bofors?:P

okej duschen vare!

Av rebecca - 9 oktober 2010 01:17

Så då var jag också hemma.

Myspys med bästa flickor!

Nu ska jag sova:)

Puss!

Av rebecca - 8 oktober 2010 19:18

           

Av rebecca - 8 oktober 2010 18:59

Lilla hunden fick följa mede också och gud vad det är fint ute! Såhär äkta höstigt hihi mys. Så vi var ute o nån timem han prata med Hanna jennifer och Jonna på vägen haha  

Väntar på att klockan ska gå känenr mig trött men ändå somnade förut i min säng så sjukt skönt att vila lite med favvomusiken i öret också.

Jag tog lite bilder förut när jag var ute och gick så jag som är sååå teknisk håller på att försöka lära mig hur man importerar från telfon til ldatorn i media go och shit. Jag vet inte riktigt hur det går om det funkar slänger jag in bilderna innan jag åker sen.:)

Ovido - Quiz & Flashcards