Alla inlägg den 4 juni 2010

Av rebecca - 4 juni 2010 23:52

Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden. Helt pigg och glad jag tror det är rena sommarkänslor.Härligt är det iaf!  

Solat har man gjort och ja hoppas på mera sol imorn för imorn har jag absolut inga måsten och då vill jag passa på o sola.

Sessa är obeskrivlig och vad som än händer kommer jag alltid vara glad för att fått haft henne.Hon är och kommer alltid vara nummer 1 i allt jämt. Nej usch nu blir jag tårögd här.

Skolan rullar på knappt några lektioner och idag var vi helt själva i maten så det är nog inte så många som har lektioner. Idag vad MASEN där och babblade alla höll på att somna och eftyer det skulle vi kolla på grishjärtan asså riktiga! O fyfan jag som trodde att jag inte var kräkmagad. Jag kunde knappt kolla och usch det nästan vände sig i magen på mig.

Jag vill ha våran gamla dator lagad för den här skiten är dynO jag har inga bilder:/

Sommarlov nästa torsdag läängtar!Helt sjukt att vi har gått ett helt år.

Nej nu ska jag kanske göra annat.

Godnatt<3


Ovido - Quiz & Flashcards