Alla inlägg den 23 juni 2010

Av rebecca - 23 juni 2010 15:36

Lyssna på den rösten m-m-m sådär skulle man kunna sjunga. Och är det bara jag som tycker att han har väldigt fina tänder? Haha. Riktigt bra låt iaf och ännu bättre akustiskt. Asså OMG vilken rööst!  

 

Nu ska jag byta om och åka till stallet med Josefine Lidqvist. Det ska bli roligt.  Så nu ska jag åka hihi

Hej då!

  

Av rebecca - 23 juni 2010 11:04

Usch fick upp alldesles för tidigt idag klockan ringe runt tjugo över åtta men jag gick upp nio. Käka frukkost och duschade sen fixade iordning mig lite. Sen åkte jag och mamma ner på stan för att titta på mobil till mig.

JAg hade ju redan titta ut en som jag vill ha men den va lite dyyr för jag är snåål:$Men jag tror att det blir den ändå det är ju värt att köpa något man verkligen verkligen vill ha lix istället för att köpa något havtattigt lix.


Så imorn då åker vi ner och köper ny mobil till mig! Äntligen hej då stenålderN lix  

Mamma åkte för att handla så nu är jag o Donna själva hemma men hon är dum för hon morrade på mig förut:(

Okej nu ska jag göra annat.

Puss!<3

Ovido - Quiz & Flashcards