Alla inlägg den 20 juni 2010

Av rebecca - 20 juni 2010 22:17

Are you lost or incomplete? do you feel like a puzzle you can't find your missing piece...  

Av rebecca - 20 juni 2010 21:55

Idag har det verkligen inte varit en bra dag alls. Det bara nej...jag tror lite av min ilska från igår satt kvar. Så ja vi hoppas imorn blir bättre. Hade tänkt åka upp till stallet men nej min depphet var för deppig så det slutade med att jag stoppade hörluranrna i örat och har spelat Coldplay heeeela dagen. Nu känns livet lite bättre.

Träffade mina fina vänner för en stund sen också lite kubb och prat är aldrig fel. Men det blev så jävla kallt så vi drog runt nio. Ska det inte vara sommar?


Funderar på att lägga mig och titta OC men jag är så pigg!O bror min kollar på fotbolls skiten så tvn är upptagen. Ut o gå kanske njee känns lite sent.


Kan någon ta bort fix u ur mitt huvud innan jag dööör?

Fast den passar min sinnestämmning-.-

http://www.youtube.com/watch?v=73YjnOPM324


God natt elle nått=)

Ovido - Quiz & Flashcards