Alla inlägg den 25 juni 2010

Av rebecca - 25 juni 2010 16:54

Efter mycket om och men är jag varken i dgf eller filipstad utan hemma. Famlijen har åkt til lfilipstad då til lfarfar men resten av släkten elelr jag kussarna från stockholm. Känns lite tråkigt att missa dem eftersom man inte ses så ofta. Men men.

 

Ikväll drar jag o mina tjejor til lJossan och firar midsommar där. Kommer bli riktgt roligt!

 

Jag har kollat OC hela dagen typ men var nyss ute och gick en timme. Var inte en människa i spåret.

Men dagsatt fixa sig!

Glad midsommar<3

  

Av rebecca - 25 juni 2010 11:15

Är nog det bästa sättet att beskriva gårkvällen haha. Gud va roligt vi hade!  Mina vänner är mina bästa. Lite vattenkrig kasta muggar och burkar o ah sen blev det lite dopp i sjön och sen tillbaka i tunnan. Efter vi badat åkte jag Hanna, Angie,Jonna till donken för de var hungriga. Lite spontant sådär:D

Aja det var iaf jätteroligt!

 

Jossan och Jenfi åkte lite tidigare men dem återser vi kväll  

 

Iaf gick jag nyss upp och ska fixa lite usekt grtejjor nu när jag fått alla bilder. Kanske råkar skicka en bild någonstns också.Hehe busig jag är. Taggad för ikväll är jag också! Rooligt roligt!

Blir inget stall idag dock Loffeman är på tävling och vi har inget mer att göra på baracken utom att måla. Och skrapa vitfärg. Om jag får för tråkigt åker jag nog upp o skrapar lite.

    

Ovido - Quiz & Flashcards