Alla inlägg den 22 juni 2010

Av rebecca - 22 juni 2010 23:42

Kändes så tråkigt att sitta inne hela kvällen så jag o Jossan bestämde oss för att åka till hästrna i ASG en stund. Alltid lika mysig att sitta med hästarna i hagen då är det sommar!Satt och pratade lite tog lite kort. Men dom lägger jag in imorgon.

Det var något viktigt jag tänkte skriva.Men jag glömde bort det. Men fan va jobbigt det var viktigt.

Okej nu ska jag se om jag ska sova ska upp tidigt imorn men jag är inte trött hmm....  

Nej

Godnatt<3


  

Av rebecca - 22 juni 2010 20:25

Vaknade runt tio typ käkade frukost och åkte sedan till stallet för att hjälpa tjejerna med baracken. Vi ska måla om den och alla verkar jättetaggade så vi började redan idag och tur är det ör det är jobb kan jag lova. Vi skrapade tills vi vr helt röda vi också. Men roligt var det. Tror vi fortsätter på torsdag igen.

 

Sen efter några timmars sop/skrapning på baracekn fick vi tvätta av oss och byta om til lridkläder för då var det äntligen dags att fota oss i usekt. Korten blev jätte fina på alla och gruppbilderna också. Så nu är det äntligen klart. Hoppas Angie loggar in snart så hon kan skicka dem till mig. Så håll koll på hemsidan så kommer usekt sida uppdataeras snart  Så roligt atta usekt går frammåt med alla possetiva!

 

Sen ja vad gjorde vi låg och slappade och pratade och sed plockade vi undan efter vi skrapat sen tittade vi när folk red och sen åkte jag hem.

 

Imorgon är det äntligen dags att titta på ny mobil!!WOHO! Hoppas jag hittar någon bra. Sen på eftermiddag blir det stallet.

Jaa nu ska jag läsa lite mer bloggar.

Puss!<3

  

Ovido - Quiz & Flashcards