Alla inlägg den 28 juni 2010

Av rebecca - 28 juni 2010 20:01

Har vi stått och målat på denna barack.

 

Började med att klockan ringde och jag ville lägga huvet under kudden och önskade att vi hade sagt klcokan tio elelr tolv istället. Eftersom jag var liye osmart och var uppe til ltyp 2 inatt och kollade OC. Jag hade haft min  mobil avstängd under natten för den drar så mycket batteri och när jag satte på den plingade det lite med sms från Jonna. Orkade inte gå upp ur sängen förrens typ kvart i nio och Jonna skulle komma nio men vi hann ändå. Mötte upp Angie gjorde vi också.

 

Kom till stallet gick genom lite delade ut penslar bärde upp färgburkana och målade o målade o målade o målade och ni fattar. Lite rast för lunch och mat och sen taggade alla igen så vi blev man kan säga helt klara!  Så nu har jag en hel färdunk på tröjan och byxorna och i håret och vill bara hoppa i duschen vilket jag ska göra snart.

 

Så målinng heeela dagen lång.

 

Så dagen gick verkligen åt till målning.Men det är lite roligt att under den tiden jag varit med i usket så har alltid baracken varit med som en bestående punkt spec måling utav den och det har aldrig hänt. Men nu känns det äntligen som det börjar hända saker! Det är verkligen skitbra.

 

Nu ska jag läsa lite bloggar och grejor.

Puss!<3

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards