Alla inlägg den 21 juni 2010

Av rebecca - 21 juni 2010 15:13

Tror jag vaknade upp ur min "depp-koma" efter en uppfriskande springtur utan äckliga ormar i spåret.Så nu är jag på G igen. Ska blåsa håret, skriva dagorning, lägga mina borstar i bad och sen åka till tjejerna i stallet.

Puss!  

Av rebecca - 21 juni 2010 12:32

Jag låg vaken heeela natten och tittade OC.Till typ halv fem elelr nått och gosh vad det är bra! Nu väntar jag bara på säsong tre som Angiee har  När serien gick på tv slutade jag kolla efter Marissa dog för blev så dåligt men nu har jag bestämt att jag ska klart allting.

Iaf gick nyss upp elelr jag har ätit frulle. Tjejerna ska ses på donken om typ en halvtimme men jag stannar hemma, hinner varken ducha eller komma dit i tid.

Läser lite bloggar nu på morgonen och herregud Paows stalker måste va den roligaste i världhistorien.Enjoy

http://www.youtube.com/watch?v=yxngoEi4Cic


Senare idag är det Usekt möte på schemat i stallet hoppas alla kommer ihåg det  Annras jävlvar! Nej då hehe ja e snell  Kanske borde göra en dagordning...

Jaa hej då så länge!



Av rebecca - 21 juni 2010 12:32

Jag låg vaken heeela natten och tittade OC.Till typ halv fem elelr nått och gosh vad det är bra! Nu väntar jag bara på säsong tre som Angiee har  När serien gick på tv slutade jag kolla efter Marissa dog för blev så dåligt men nu har jag bestämt att jag ska klart allting.

Iaf gick nyss upp elelr jag har ätit frulle. Tjejerna ska ses på donken om typ en halvtimme men jag stannar hemma, hinner verken ducha eller komma dit i tid.

Läser lite blogfgar nu på morgonen och herregud Paows stalker måste va den roligaste i världhistorien.Enjoy

http://www.youtube.com/watch?v=yxngoEi4Cic


Senare idag är det Usekt möte på schemat i stallet hoppas alla kommer ihåg det  Annras jävlvar! Nej då hehe ja e snell  Kanske borde göra en dagordning...

Jaa hej då så länge!



Ovido - Quiz & Flashcards