Alla inlägg den 18 juni 2010

Av rebecca - 18 juni 2010 23:30

Av min  fodervärdstid på Sessan. Imorn är hon inte "min" längre.

Men som Linda sa "allt har en mening".


Sommarlovet flyter på jätteskönt att vara ledig men som den raslösa person jag är så blir jag något uttråkad av att gå upp nio och sen inte ha något att göra till typ fyra fem på eftermiddan. Men pappa har fixat lite iaf som jag kan pyssla med nu. Sen har jag lovat mig själv att inte vända på dyngnet detta sommarlov. För vi som kommer ihåg beståd mitt förra sommarlov av att går upp typ två tre där någongång på eftermiddan:$Så det ska vi försöka skippa iår.


Jag börjar ju inte jobba förrens i slutet på Juli heller så. Idag gick jag upp runt elva tror jag fast klockan var ställd på 09.00...gjorde inte alls mycket på förmiddan åkte till stallet runt tre och fixade oc hsen hem igen. Fixade mig lite fort va dötrött sen åkte jag , mamma, mormor och Kristine till K-hamn och åt på nått taco ställe. Köttfärsen smakade konstigt men det var mysigt. Sen åkte vi och hyrde film nån romantisk komedi(som hade det sämsta manus jag någonsin vart med om)och sen avatar. Ska kolla på den imorn bitti!

Och nu sitter jag här o funderar hur sommaren kommer se ut.


Jag menar den kommer ju ablsolut inte bli dålig.Vihar ju

PIP

Karlskogafesten(fast nee kanske så rockig)

Alla sena varma sommarkvällar

Underbara vänner

Så jag överlever nog om bara myggorna kunde dö.

Jag kan inte sluta skriva nu men jag vet inte vad jag vill skriva om.

Vi kan avsluta med lite bilder från den trevliga skolavslutningen.


Så ah just de vi har fått tillbaka våran vanliga dator!WOHOOO! Tog bara två månader typ.

Godnatt<3

Ovido - Quiz & Flashcards