Alla inlägg under maj 2012

Av rebecca - 10 maj 2012 00:08

Effektiv dag om man kan säga såå. Skolan såklart men hade sovmorgon så började tio o hade lite svenska sen hade vi hål o då mötte jag upp saknade Ida på stan. Så kikade vi lite i affärerna o sen tog en lång fika och sen följde hon med mig hem för hon hade inte sett lägentheten än. O hemma satt mamma o kollade på bilder till mitt studentplakat så ja o Ida åkte till mormor och letatde mer bilder till plakatet. Sen körde ja hem Ida och åkte tll fotografiska bilden där ja fick en slutuppgift så hämtade den o tog en kamera bara. Soft.


Sen vilade jag lite när jag kom hem. Hämtade Jonna klockan fem så åkte vi och in tre dyngblöta hästar. O sen smörjde vi och jag ryckte man och bara pratade och pysslade med hästarna. Mys! Skulle aldrig överleva utan stallet<3


Jag borde verkligen soooova men ja har vänt på dygnet i flera veckor..kanske därför jag sover så dåligt haha. Men ändåå. Knaske blir bättre när jag börjar jobba i sommar o går på schema lix. Men nu känner jag att jag kommer börja svamla här så nu slutar jag

Pusss

inte för bilderna har nått med inlägget att göra meeen dom är lite kul;)

Smartphowned.com_143618_1336404401_largeTumblr_m3jf815f281qj26eao1_400_large

Av rebecca - 8 maj 2012 23:01

Asså känslan idag när jag red. valde att rida inne för vi har varit ute så mycket. Asså de var nog äbsta känslan jag haft på henne tror jag. Visst formen var lite ostadig o blablabla men känslan! Hon är sååå duktig ! 

Imorn blire uteskritt antingen med Irene och Bekkan eller själva.Vi får se. Mindre kul att det är massa älg där uppe. Hästarna älskar ju inte dom precis...

Nu ska jag lägga mig i min säng(efter ja tagit bort alla 50000 saker på den) och sen slå på tvn o hoppas de är något bra o kika på eftersom vi har sovmorgon imorn.

Pusss



Av rebecca - 8 maj 2012 11:55

Asså ja gick hem lite tidiagre idag...känner att vänta på yoga i två timmar o sen köra ett pass inte kändes sådär jättevärt. Har massa arbeten att göra så tänkte faktiskt göra det istället. Ska göra värsta bästa Vietnemnkrigsarbetet;)

nej dags o sätta igång.

Puss

Av rebecca - 8 maj 2012 11:55

Asså ja gick hem lite tidiagre idag...känner att vänta på yoga i två timmar o sen köra ett pass inte kändes sådär jättevärt. Har massa arbeten att göra så tänkte faktiskt göra det istället. Ska göra värsta bästa Vietnemnkrigsarbetet;)

nej dags o sätta igång.

Puss

Av rebecca - 7 maj 2012 23:00

För maggie var så jävla fiiin idag! Red på hoppbanan myyyyycket bättre känsla idag ! Solekn sken o ja underbart heöt enkelt.

Fick VG på religonsprovet idag kändes så himla skönt att få det gjort. Sitter och taggar etikprovet imorn...skitkul.

Har inget braa o skriva så ska plugga nu

Pusss

 

Av rebecca - 7 maj 2012 10:41

Gick upp nio hann nästan i tid kommer dit o kom på att vi fick ju göra uppgften hemma= jag åkt dit helt i onödan! För vi har bara den lektionen o senlunch+lunchrast = ja börjar fem i tolv. Sååkte hem igen. Sitter coh har ångest över samhällsarbetet de är så jävla svårt! För jag hittar inget bra heller att jobba om.

Orkar verkligen inte med skolan just nu.


Men jag sitter i sängen och tittar på förhäxad isället hahha löjligt dåligt! Blir Maggie ridning ikväll igen med tanke på hur dålig känslan var igår så blire verkligen nogrann ridning idag. Hon kanske inte är så hinla pigg då heller haha.

Nej nu ska ja fortsätta forska i Vietnamkriget o sen blir det religonsprov..tur ja pluggat så mkt...

Puss

559598_402244749809132_174207815946161_1200034_1546380225_n_large

During_2ba_2btest_2bpeople_2blook_2bup_2bfor_2binspiration_2bdown_2bin_2bdesperation_2band_2bleft_2band_2bright_2bfor_2binformation_large

Av rebecca - 6 maj 2012 19:39

Ibland fattar man verkligen ingenting...


Iaf red väldigt pigg Maggie idag. Hade ingen bra känsla alls om jag ska vara ärlig bättre mot slutet men de är mest spring. Har svårt att få en bra takt på hoppbanan eftersom den är så stor. Antingen blire för mycket spring eller så rider jag ihop henne för mycket. Det blir inget lagom lix. Men vi ska åka imorn igen så då blire de dressyr all the way.


Funderar på o stoppa hörlurarna i öronen och ta en promenad. Tror min hjärna behöver det. Så får det bli!

Pusss

 

Av rebecca - 6 maj 2012 12:43

Tro vad jag ska hitta på idag? Känns som man blir lite lurad av solen dock för de ser ut att blåsa en del. Kanske ska åka upp till Villingsberg och gå nu på förmiddan och kanske rida em/kväll? Måste vakna til lliv lite först. Mimmi åkte hem runt två ja somnade innan tre men vaknade fem o var vaken till sju sen lyckades jag somna om och vaknade halv tolv.

Hahha gick upp o åt frukost klockan sju för ja kunde verkligen inte somna helt sjukt.


Men nu är jag uppe o pigg o ska hämta Mimmi för promenad i Villingberg

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards