Alla inlägg under mars 2013

Av rebecca - 5 mars 2013 18:56

Ja det var fina diagnoser hos doktorn igår. Öroninflammation på båda öronen och bihåleinflammation. Men skönt att få pencilin så är jag bra snart.

Skulle varit ledig idag men fick en sån bra tur imorse så jag kunde inte tacka nej. Det är roligt ibland hur man är. Ibland kan jag jobba både dag och natt och ibland vill ja bara dö när jobbet ringer. Men nu är vi motiverade igen så det känns bra. gamlingarna är fakitskt söta:)!

Så jobbade till halv 3 ,kom hem och somnade på soffan....vakna nu. Men det är okej.

Ska ta prpmenad med Donna nu och sen krypa ner i min säng. Jobbar kväll imorn så vet helt säkert att det blir sovmorgon iaf.

Om värdet tillåter kanske det blir uteritt på Majsi imorn förmiddag. Vi hoppas.

 


Av rebecca - 4 mars 2013 14:03

Tillbaka till jobbet idag och det kändes faktiskt ritkigt bra. Mer jobb= mer pengar;)

Är dock inte helt frisk så ska upp till vårdcentralen i eftermiddag och se om de är bihåleinflammation. Hoppas nästan det så ja får medicin o blir bra igen , har sjukt ont nu :(
 
Så får se vad Herr doktor säger. men annrs blir det lite stallmys ikväll. var uppe igår och pussade min fina tjej. Inte borstade eller något utan bara satt och myste. Kvalitets tid<3
 
Av rebecca - 3 mars 2013 21:44


Av rebecca - 3 mars 2013 17:14

Det var ett gäng taggade tjejer som kom hem hit igår. Påsarna klirrade göttt.  Men det blev rätt lungt jag hittade inget bra o sätta på mig, hår o smink blev inge bra o blablabla. Usch nej haha. Men sen gick vi ut på Kupolen o träffa lite folk. Mimmi och Jennifer stannade kvar medan jag och Ida gick till statt. Mer folk på statt iaf som tur var men blev rätt lungt där också. Idas mamma körde hem oss så var hemma tidigt. Då blev det lite nattkäk och sen slocknade jag.


Trodde jag skulle vakna med värk från helvetet i bihålorna då jag hade så sjukt ont igår.  Men vaknade med det värsta illamåendet och usch. Nej nu blire inget mer fetsande för min del på en låååååång tid. Har blivit gammal tror jag.

Runt ett vaknade jag till liv på riktigt och mötte Hanna och Mimmi för lite god mat  på Katrinedalskrogen.


Ska nog ladda ner en bra film o ladda lite jobb imorn bitti.

    


Av rebecca - 1 mars 2013 21:50

Igår vart det shopping i Örebro med Hanna, Jenfi och Mimmi. Handlade ett par nya snygga skooor som ja var mest nöjd med. Köpte även ett täcke till Majsi som var jättebra! Sen lite annat smått och gott. Åkte upp red ut efteråt i fina solskensvädret och det är inte mycket som slår snögalopp på Majsi.


Idag då blev det sängen hela dagen eller ja promenad med Donna på förmiddan o lite ärenden. Sen började jag jobba klockan fyra och jobbade till nio. Och nu sitter jag o Donna i sängen och tittar på Farmen.

Fortfarande inte bra från förskyldningen börjar nästan fundera på bihåleinflammation....men den får vänta tills på söndag för imorn är det FEST!


Nu ska jag och Donna mysa vidare.

    


Ovido - Quiz & Flashcards