Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av rebecca - 2 oktober 2011 21:58

Idag var ja så jävla seg på jobbet  så herregud o det larmade rätt mycket kan ja säga kom inte ifrån avdelningen förrens halv tio. Cyklade hem i regnet önskade att jag hjade ett körkort.

men nu blire jesey shooore

Puss!

Av rebecca - 2 oktober 2011 15:39

Nemen jag åker o jobbar då hoppas de går snabbt. Har kört lite cross framför GG o kollat GG hela eftermiddan sådär soft bara. Så är redigt seg nu men vaknar nog till när jag cyklar till jobbet.

O allting är sådär grått ute också kul. Imorn äre måndag o en ny vecka.

Försökte ta mig igenom samhällskunskapen men de gick inget vidare fast ja läste nästan hela kapitlet. Usch måste verkligen plugga!

Undra om alla som går 3:an drabbas av inteorkapluggasjukan big time? Svensaprovet var en ren chansning på förra veckan haha.

Nej nu ska jag ta ner disk o byta om

puss!

 

Av rebecca - 2 oktober 2011 10:05

Åhhhhhhh vad jag fryser!! ska lägga mig under täcker igen snart hehe. Igår blev de lungt en promenad med Hanna fick avsluta lördagskvällen. Mys!  Var hemma runt tolv igen.

Funderar på om man ska upp o kolla ponnytävlingarna men jag har så mycket plugg som jag måste göra har massa prov i veckan o sen ska jag o jobba ikväll också.

Så nu blire ja sängen o läxböckerna ett tag

Puss!1416432445_5_mhcb_large


Ovido - Quiz & Flashcards