Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av rebecca - 8 oktober 2011 23:45

På nått sett blev kvällen riktigt bra ändå. Jag o Jenfi åkte o solade o nu har jag ett solkort också mycket ekonomiskt utav mig haha;) Eller vad säger du Jenfi?

Sen kom idN över så badade vi badtunna o såg massa stjärnfall o grejor.

Men snart ska jag krypa ner för min säng ser så skön ut.

Puss!


Av rebecca - 8 oktober 2011 17:41

Väntar på tacos får bli kvällens höjdpunkt. Älskar att fylla sent, verkligen!  

Nej ärligt talat harja inte gjort ett skit idag o känt mig omtotiverad till att göra någonting också. Var uppe o hämtade mina grejor i stallet också kul verkligen åhhvarför är allt så svårt med dom där hästarna?

Mamma tyckte vi skulle övningköra Degerfors and back men så omotiverad jag är till  allt just nu så sa jag nej, ville inte backa några jävla gathörn heller för den delen.  Söt är hon som försöker<3Det är sjuk gött at mamma opappa är så uppmunrande med körkortet vil latt vi ska köra o allt  

Tänmkte dra med mig nån på bio men nejinte en enda bra film...

men vad förväntar man sig i den här stan?


Ovido - Quiz & Flashcards