Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av rebecca - 16 oktober 2011 21:13

Söööndagen har spenderats i stallet med fina vänner och tittat på tävlingarna. Mötte upp Mimmi o så tog vi sällskap. Sen kollade vi tävlingar o så åkte jag hem runt ja venne halv 4?

Hem iaf käkade o sen övningkörde men det pratar vi inte om för jag verkligen HATAR att backa!


O sen blev kvällen lungt funderar på att sätta på sagen om 2 tornen o somna til lden elelr nått. men först måste jag duscha mitt hår är inte roligt haha. Tacka gud för torrshampoo;)

Men jag är glaaaaaad kommer aldrig kunna somna juuu  

Sen att jag inte pluggat ett jävla skit i helgen jaa det spelar ingen roll

Sommarkänslor <3!


Av rebecca - 16 oktober 2011 01:03

Har faktiskt varit e riktigt lyckad lördag idag annrs brukar dom ju vara emo för jag inte får gå ut haha;D

Men iaf gick upp runt tio o käka frukost o sånt. O sen på eftermiddan var jag med Jonna till Wislana så övninglörde jag ut dit med pappa och det gick askalas. Smidigt att slå 2 flugor i en smäll!

Så var vi där o tog hand om Wislana o så åkte hem. Jag o Jonna gjorde ansiktksmasker, nästa gång kanske men inte ska ta choklad såg ut som vade bajs i ansiktet haha. O det brände som fan efteråt men men hoppas de var bra får nånting iaf:)


Imorn ska jag möta Mimmi o så ska vi upp o kolla på tävlingarna i stallet mys! Inte vart på ridskolan på huuur länge som helst ju. Sen ska jag och pappa hinna övningsköra lite också o så måste jag kolla klart på sagan om ringen 2;D

Men nu fryser jag o undrar vart min onepice är o ett par mysstrumpor hihi

Pussar!  


330132168_934wcfsx_c_large

Img_0015jpg_effected_large

Tumblr_lt2i1ukrgd1qe52v7o1_500_large

Ovido - Quiz & Flashcards