Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av rebecca - 12 oktober 2011 22:46

Sitter och längtar efter min Ipod känns lite B sådär hur jag nu ska få igång allt som ska vara med jag som verkligen är jordens mest otekniska människa. Får väl ringa kundtjänst igen haha stammis där snart;)

Fan vad svårt jag har o gå och lägga mig är ju pigg och har börjat vända på dynget så hoppas jag får jobba förmidda bårde lördag o söndag eller nått. Hoppas jag får jobba iaf:)

Imorn äre prov på donationslagen....


Annrs så har jag övningkört idag o det gick bra o imorn äre körlektion ska försöka att inte bli så nervös. Helt stört äre ju jag KAN ju men ah jag vet inte. Längtar tills jag bara får köra lilla blå ensam lagligt. Så de är bara o bita ihop.


Nej nu får jag stänga av min emomusik och gå o lägga mig o försöka vara i tid imorn..händer ju inte allför ofta nuförtiden.

Puss!


Tumblr_lswn3kn6wq1qcdjp0o1_1280_large

302483_260546737320737_100000962386742_722008_579343099_n_large

Tumblr_lsx2enjrbk1qizdtbo1_500_large



Av rebecca - 12 oktober 2011 19:22

Men hur söt video? Jared cute smile haha o jag kan inte låta bli att le genom videon hihi  Haha gör en video när han bara ler haha so cute!

Av rebecca - 12 oktober 2011 19:08

..so I can build me up stronger...


Tio minuter sen imorse inte bra! O felet är att när kommit sent 1 gång blire en vana. Aja gör mitt bästa.Rätt chilldag ändå. samhällsprover gjort och det var verkligen mycket lättare än vad jag trodde så jag vart happpy tror jag gick 2:a av alla i klassen haha ville ju hem.

Sen chillade jag lite så tomt utan stallet juuu!!Men jobbar på att inte bli allför rastlös. Men sen körde vi lite iaf  o det gick prima så jag är taggad inför imorn när jag har körlektion bara hoppas mina nerver sköter isg, asså jag fattar inte varför jag blir så nervös? Jag KAN ju köra.


Nu ska jag läsa lite donationslagen känns sådär jätteintressant men sen blire en stund på crossen också.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards