Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av rebecca - 15 oktober 2011 17:29

Sitter o väntar o på litte käk sådär lagom hunrig. Iaf har vart med Jonna till Wislana idag mys! O så övningskörde jag dit haha tror Jonnurt tyckte jag var duktig;)

Men de övriga trafikanterna kan man allt skicka ett finger elelr 2 till. Dom bara kör o skiter i alla andra blir så jävla arg. Men det gick asbra o köra iaf.


Väntar på litte mat iaf o har inget mera vettigt o skriva faktiskt

Puss!

Av rebecca - 15 oktober 2011 00:05

Först EUW på Idol för dom ä med suger så jävla mycket!Ärligt jag har inte tittat nått så slog jag på idag o kolla o JAG skäms för dom henna i soffan. Inte för jag sjunger bättre elelr nått för jag kan inte sjunga. Men för att dom är så paterstiska jävla småungar! Åhh jag var så arg förut haha. O nu hade Denise åkt ut? Den enda som var bra asså så jävla skämmit lägg ner förfan.

Så nu känns de bättre;)


Iaf efter sugidol sappade jag o så vare sagan om ringen ettan. Men hur mys! Så har tittat på den gråtit varit rädd o förbannad många känslor i den där filmen. Men den är ju sååååå bra o nu när man inte sett den på x-antal år får man lite mera perspektiv. Men tur att det baa är en film för dom där orcherna är inte okej nånstans!

Men nu ska jag sova o hoppas jag får jobba imorn

Puss!

Haha glömmer aldrig hur kär jag var i Legolas när jag var sisdär 7-8 haha:')

Ovido - Quiz & Flashcards